Svar till era frågor!

om hela världen skulle vara målad i en färg, isf fall vilken?
- Då skulle den vara målad Rosa eller typ solnedgång. Underbar färg!

Har du ngra fobier?
Ah, tycker det är super läskigt med inbrottstjuvar!

Eller tvångsbeteenden?
Tvångsbeteenden, nja det tror jag inte..

Beroende av något ?
Av min häst, hund, mobil och datan!

Vad önskar du dig?
Jag önskar mej framför allt en mobil, står högst upp typ. Sen kläder, smycken, pengar, presentkort. Ny säng och en egen transport men det kommer jag inte få...

Vad för sorts musik lyssnar du på?
Jag lyssnar mycket av de som går på radion typ.. haha

Vad är din favoritfärg?
Rosa helt klart!

Har du höjdskräck?
Nja inte så, om dt blir riktigt högt är det jobbigt dock...

Är du beroende av skor?
Nja dt vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0