Hopplösa jag!

Jag kom på det nyss, när jag väl laddar upp bilder så laddar jag upp MASSA. Och det är inte okej!

Idag vaknade jag av att Bella morrade först på morgonen, vad morrade hon på tänkte jag? Lyssnade efter och insåg att det vart på pappa som pratade i telefonen. haha!
Sen vaknade jag av mobilens surr, surr. Nejj! Stängde av alarmet och skulle bara ligga kvar i två minuter, somnade om och vaknade vid elva igen! haha, oj så det kan gå;)
Gick upp och duschade och skulle äta frukost, tog min spaghetti från igår men blää vad äcklig den var. Så ne nu har jag inte ätit något. Haha!
Nu ska jag nog bege mej till den andra datorn och spela lite thesims2.

Vid ett ska vi äta lunch i stan och sen åka mot varberg och hämta min häst! Skönt att han ska få komma hem lite:)
Ikväll ska jag inte göra något, måste ju börja packa upp lite oxå!

Krampåer!



Kommentarer
Postat av: Jen

bara braa, hur har din varit då¨:)

2009-11-17 @ 11:25:11
URL: http://apieceoftokyo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0