Hemma..

Kiligt läge alltså, jag gick till skolan och hade spec idrott, turism, lunch och engelska. Men sen satte på huvudet och förkylningen stopp!
Mamma kom och hämtade mig och nu har jag suttit och spelat the sims 2 sen jag kom hem. Känner mig inte ens bättre så ska nog lägga mig och kolla en film istället, bara slappa!
Hoppas mamma har fixat hem twilligt 4:e boken också, hoppas!!

Imorgon är det Nationella i Engelska som gäller, fy tusan vad tråkigt!! Hoppas bara det går bra, skönt när de är över sen!

Vi räknade också ut att det är 7veckor kvar i dag tills skolavslutningen, alltså 49 dagar!! Helt sjukt! Gud vad jag längtar efter sommaren! :)

En mycket fördrivande spel


Och en mycket social vovve, som bara ligger o sover.


Kommentarer
Postat av: Millan

Du kan få låna 4de twillight boekn av mig annars =)<3

2010-04-28 @ 20:09:11
URL: http://millanedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0