Hoppsan doppsan

Hejohå. Vaknade av att mamma ringde och frågade vilka vitaminer Pewep skulle ha, hm vad gör du på Gunnargården kära mor en torsdag mitt på dagen? Du ska vara på jobbet, inte sant?
Men sen kunde jag inte somna om och gick därför upp och sitter här nu med min lilla tekopp i soffan. Funderar ärligt på om jag ska försöka hitta en tidsmaskin som får tiden att gå låååångsaaaamare! Tiden bara rinner iväg och jag sitter nästan och ser när den gör det, nej ussh!
Hade hoppats på dunderfint väder idag, men nejnej, molnen sticker fram på himmlen och solen har nog hittat något annat ställe att värma upp, tack kära sol!

Nu ska jag dricka uåp teet och sen städa rummet, hiho.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

Hej hej!:) allt bra?:)

2010-04-08 @ 19:59:28
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0