Ingen bloggarlust

Uh, jag känner tröttheten komma. Nej, jag vill inte sova ännu. Lite, snälla. Lite till?
Men jag har hela lovet att vara, men det kommer gå fort undan. Som vanligt planerar jag in allt på loven så man inte kan ta de lugnt en enda sekund. Typiskt mig om inte?

När vi kom hem med transporten idag så åkte vi till stallet och jag fixade och snällaste Pewep som vart jätte törstig!!
Sen åkte vi hem och då ville jag ut och cykla, kommer ni ihåg mitt löfte? Jajamen, ut på cykeln. Men kom snabbt på att jag inte orkar detta, dessutom med regn. Nee så roligt var det inte. Men skönt att komma ut lite när man suttit inne i en bil hela dagen, älskar att rensa tankarna.

Sen kom jag in och då blev det pizza, helt okej belöning faktiskt! Sen kollade vi på senaste Wallander och åt godis i soffan. Dock är jag inte så mycket för det där med godis, en eller två godisbitar räcker, sen är det bra. Höhö, nyttiga jag tänker ni säkert? Men jag har aldrig varit för det där med godis om jag ska vara ärlig.

Nu har jag grejjat lite i mitt rum och ska nu krypa ner under täcket och kolla på någon film eller något sånt, funkar fint för mig. Vad tycker ni?

Vad har ni fördrivet eran söndagsdag med?

Kommentarer
Postat av: j e n n y♥

sv; desamma :D:D

2010-04-05 @ 00:25:54
URL: http://jvts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0