Lager157

Idag fixade jag hos Pewep, red en sväng på banan. Han gick fint mitt emellan kan man säga? Haha
Sedan hem och duscha och äta och sen vidare mot Lager157.
Ville köpa massa men när jag kom dit kände jag bara nee, här finns inget för mig.
Men jag hittade ett par jeans och en tröja, dock har jag inte orkat fota det så bild kommer när det kommer ;)
Sen på möte inför Gotacupen. Jag ska vara med i första omgången och sen får vi se, har massa annat nu på våren.

Sen hem och kolla filmerna jag fick, tack! :)
Äta och klippa klorna på Bella, eller pappa gjorde det och tyvärr klippte han så långt in så hon börja blöda :(
Så nu går hon med ett fint bandage och tycker det är jätte obehagligt.

Nu ska jag kolla på en film innan jag släcker lampan, imorgon är det onsdag och jag ska ta sovmorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0