Mystiska paket

Har nu fått tårta, te och paket på sängen, mysigt när de kommer in och sjunger "ja må hon leva" när man inte ens är vaken.
Jag har dock sovit dåligt i natt, somnade nog ordentigt innan tre säkert, så nu ligger bara få timmar bakom mig i sömn sätter jag dagen i rullning.
Mina paket bestod av två hundra kronor i ett enkelt kuvert, hm.. ?
Sen fick jag en lapp där de stod ett fint rim men attans, jag kunde inte klura ut vad det var.. Nåde er
Och sen fick jag ett paket av systra mi, hon åker till London 5 maj och då skulle vi hitta på något före det, antingen biobesök eller kläder för 250 kr.
Jag funderar lite på den ett tag till.

Nu sitter jag ganska rätt upp, känns som jag ska falla ihop vilken sekund som helst, men nej jag ska åka till stallet snart innan mamma och Elin kommer och hämtar mig och sen ska vi åka till något ställe där jag ska få mitt mystiska paket. Undra, undra?

Mer uppdatering kommer under dagen såklart :)

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

hejsan, nu har jag gått från jvts.blogg.se till thaipinnen.blogg.se , skulle va jätte kul om du kikade in och kommentera lite som du gjorde på min gammla :)

ha en bra dag,

kram

2010-04-10 @ 12:59:24
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0