Ready!

Jag har konstigt nog hunnit med en massa, väldigt skumt. Eftersom jag åt och sen duschade, nu har jag också städat lite på rummet och gjort mig iordning. Hatar att välja kläder, man vet inte hur de andra kommer klä sig. Tänk om man klätt "upp" sig för mycket? Då blir det lite pinsamt sådär, men jaja. Klär mig i vanliga kläder som jag tkr extra mycket om.


Leggins: Ullared (Tror jag)
Linne: Lager 157
Skjorta: Hm

 

Dags att kolla om syster yster är klar så ska vi åka in mot skidshopen. Vi ska "fira" att vintern är slut och dags att leta nytt jobb. Ganska tråkigt tycker jag eftersom jobbet, då får man pengar och vi har så otroligt roligt ute i skidshopen. Även om pjäxorna luktar illa och det är blöt. Men roligt det har vi! Kommer sakna galna gänget och alla knasiga typer, men de är otroligt sköna =)

 



Hoppas ni får en trevlig kväll!

(Måste bara tillägga att alla bilder jag tar nu tar jag med min kamera, vad enkelt och lätt det är att lägga upp. Inte alls stor! Stort plus till mobilkameror alltså! )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0