Träning

Huha mig då, jag är ärligt talat helt slut. Inte konstigt så bra det gick på träningen! Pewep har aldrig hoppat så bra och jag har aldrig ridit så bra heller! Vilket team vi är alltså!
Hoppas nu bara att jag själv rider precis lika bra på tävlingarna och att Pewep sköter sig lika bra på tävlingarna så kommer detta bli super!

Nu har jag duschat och ska nu krypa ner och sova hade jag tänkt, vet att klockan bara är halv elva men som sagt. Jag är HELT slut!

Imorgon är planerna att städa rummet, MÅSTE vara fint tills på lördag och på fredag o lördag vill jag inte ta tag i det. Så imorgon ska det göras, sen blir det Pewep, tror bara han ska ut och jogga imorgon. Sen blir det agility på kvällen, roligt roligt att äntligen komma igång med det igen! :) Hoppas Bella är lika taggad som jag! :)

Nee nu ska jag borsta tänderna och sen sova, godnatt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0