Vet knappt hur när och varför

Idag gick jag upp och kände mig ganska värdelös. Jag vet knappt varför eller så men det gjorde jag i alla fall.
Men åkte till skolan och blev förvånad att 900 tranemo hämtade upp oss när det skulle vara den andra bussen, hur som helst så har jag drygat fram hela dagen och när turismen var klar så hade vi idrott kvar och jag hade företagsek. Men jag kände mig inte så jätte bra, förkyld som jag är och så himla trött!

Åkte hem med tolv bussen och sen la jag mig i sängen, försökte plugga lite men huvudet sa stopp så la mig och kolla på Anna Anka söker Assistant. Här hittar ni det!

Sen somnade jag och vaknade ungefär 30 min senare. Sen var det bara pallra sig upp och gå ut med hunden. Vi gick en lång promenad, härligt! Kände verkligen att de var bra för mig att få frisk luft!

Nu är jag tillbaka igen och jag känner att jag verkligen behöver plugga, fy! Turismen ska vara inne snart och jag har inte kommit långt, uh. Känner verkligen hur pressen ökar från mig själv eftersom jag gärna vill ha ett bra betyg i just de ämnet! Men samtidigt en dag som denna ska väl ändå inte gå åt till plugg? Nja, jag ska nog äta först och sen får jag se, vet knappt om jag orkar något idag. Är väldigt trött, hur kan detta komma sig egentligen? Det borde verkligen inte få lov att vara såhär!!

Imorgon måste jag trimma Bella, gud jag har skjutit på det för mycket nu. Får nästan dåligt samvete av detta!!
Sedan måste jag plugga, fyy! Och så ska jag åka till min kära sötnos! Annars händer det inte så himlans mycket, får försöka sova! Min första lediga helg på länge faktiskt, jag ska njuta! Tro mig ;)

Nu ska jag försöka snabba på maten lite, är väldigt väldigt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0