Vet knappt vart jag ska börja

Min födelsedag var toppen! Som jag troligen har sagt, men jag kör bara igenom eftersom jag knappt vet när jag bloggade sist..
Sen på söndagen var de gäster här, alla släktingar. Fick ganska mycket pengar som nu ska spenderas, på vad vet jag inte riktigt än..
Sen i måndags vart de skola och det var dryygt, men fick sluta så vi hann med kvart över tre bussen. När jag kom hem så åt jag en macka och sen somnade jag i sängen innan jag drog till stallet och tränade med Pewep!
Han gick superbra!
Sen blev det myys!
Dagen slutade väldigt sent dock, puhu!

Igår var de skolan igen, en låååång dag. Suck! Men det var spex i skolan och det var väldigt roligt! Haha, som alla såg ut ;)
Sen red jag och Pewep en barbacka tur ute i skogen och sen blev det bara slapp på kvällen. Somnade ganska tidigt.

Upp tidigt idag också, puhu!
Men skolan slutade redan vid typ före tolv, eller efter det fick vi fotouppgift så jag och Nea gick ut till stallet och tog kort på hela U-hamn. Riktigt roligt!
Sen red jag på Spec - idrotten, Pewep gick helt okej. Han har gått bättre men också gått sämre, haha.
Nu har jag duschat och gör inget speciellt. Måste egentligen plugga men Smarta Linnea ha glömt böckerna i skolan, tjoho!


Detta är min nya säng :D


Ny hårfärg i!

 


Såhär blev resultatet, men nya kläder dessutom!

 


Såhär blev det!

 


Här är den fina kompisen Nea =)

Nu ska jag försöka göra något annat, tex äta något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0