Hemma en snabbvisit

Nu är jag hemma en snabbis, ska äta strax och sen åka med bussen tror jag kl 12.00, om jag orkar annars får moppen ta mig till skolan igen!
Snacka om att Tingsholm är en stor skola, när jag kom i morses var det inte mycket folk eftersom det inte är så många som har lektion då och sen nu när jag skulle åka hem så blev det helt plötsligt folk i varje korridor, det fanns personer typ överallt, lite läskigt ändå men roligt!

Nu har vi också fått veta att vi slutar tidigare på onsdagar och inte har någon sovmorgon på torsdagar. För mig gör det inte så mycket, skönt att sluta tidigt på onsdagar för då kanske man får lite tid hemma innan träningarna varannan onsdag och så kommer man upp på torsdagar och det är ju sååå skönt att rida på morgonen!
Nu denna hösten ska jag ju rida någon storhäst på ridskolan eftersom jag kommer gå över på storhäst sen och då kan det vara bra att rida storhäst lite oftare! Så då är det skönt att vi rider på förmiddagen för då hinner man med stallet på eftermiddagen också! :)

Men jag slutar fortfarande 12.55 på fredagar och det tackar jag gud för! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0