Muffins

Bakade muffins idag men jag misslyckades totalt. De är stenhårda!! Vad gör jag för fel?? Nu står de i alla fall i kylskåpet ifall någon frivillig själ vill försöka hacka sig in i dem och äta de, för de behöver nog tas an med både klubba o annat! 
Jag har varit riktigt redig idag, tror jag ska fortsätta mina dagar såhär! Jag har varit i stallet och fått en fin ridtur på hästen! Sen åkte jag hem och så åt jag och pappa kyckling som vi köpte på ica för ett tag sedan, mycket gott!! :) 
Sen satt jag vid dator innan jag gick upp och städade mitt rum, känns skönt och få de mesta bortstädat och som vanligt säger jag till mig själv att jag nu ska hålla det såhär, vilket jag aldrig lyckas hålla! Men denna gången ska jag hålla det! Vi får väl se nästa vecka ^^
Sen gick jag ut med Bella en sväng, klickertränade henne lite, fick henne i början i allafall att koncentrera sig på klickern istället för att gå och strosa runt. 
Sen fick jag då för mig att baka muffins, vilket gick ja det gick bra innan dem kom ut ur ugnen och sen plockade jag också ur diskmaskinen samt plockade i den så det blev rent och fint i köket! 
Sen har jag gjort en uppgift i skolan också, tråkigt som fasen! Nu försöker jag ta mig igenom en till bok, om leveranser och skit, as tråkigt verkligen! 

Vad händer i veckan då?? 
Jaadu, bra fråga! 
Imorgon är det skola till tre och sen hem och äta något litet och sen iväg till stallet och rida. Ska även ta hand om Sacke eftersom Nina är hemma! :) Sacke är sööt!
Sen måste jag igenom denna boken samt läsa lite körkortsteori.. 
På tisdag är det teorikurs igen, fast först skolan en heldag, vi ska träna på onyx först på morgonen, uhh jobbigt! 
På onsdag ska jag och Emelie troligen fota våra hästar i snön! :) 
På torsdag är det dag i skolan för alla nior och då ska vi jobba med UF och skit, jätte tråkigt antagligen! 
På fredag är det skola till ett, stallet och sen ska jag nog baka! Får se om jag lyckas bättre nästa gång!! :) 

Sen på lördag är det julpynt i stallet, sen får vi se vad som händer ^^ 
På söndag är det juljippo och då ska jag troligen vara med på agilityrejs! Jaja, vi får se hur det går! :) 

Nu ska jag stänga av datorn, fyrkantiga ögon är snart ett faktum! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0