WOW känsla!

Återigen så har jag fått en WOW känsla, det var helt amazing! Pettson gick så himla bra idag, gick han bra i torsdags så gick han ännu bättre igen, idag fick jag han till mer ridning i båda varven och dessutom så tyckte jag helt plötsligt det var roligare att rida i höger varv än i vänster varv vilket knappt aldrig har hänt. Jag försökte dessutom filma men just nu sitter jag vid fel dator så jag ska fixa klart den sen eller imorgon :) 
Men i galoppen tog han för sig lite för mycket, så fick ihop han ganska bra men inte helt nöjd förutom slutgaloppen då han fick bara länga ut i lite rundare galopp och lite lägre form, då gick han mycket bättre. 
Imorgon hoppas jag någon kan fota mig ute i snön med Pepsi så vi kan få ihop julkorten! :) 
Annars ska han nog få ta det lite lugnt imorgon med lite jogging endast, han fick gå rätt hårt idag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0