Försöker så gott de går att bli så frisk som möjligt!

Idag mår jag lite bättre, dock fortfarande inte bra. Så det är dags att försöka bli frisk!
Gick och la mej vid tio igår och sen somnade jag ganska fort faktiskt, hade sån huvudvärk!
Sen vaknade jag några gånger i natt, men jag gick upp vid kvart över nio. Låg i soffan tills typ tolv, dags o städa lite!
Fast jag tog mig friheten att hänga upp lite rosetter, spika upp en spik och dra på Bella. Något hon inte alls tyckte om!
Sen soffan igen, en stund innan det var dags för promenix med hunden, vi gick runt scautstugan (?) och sen hem igen, tog lite kort också som jag kan lägga upp ikväll kanske? ;)
Nu är det slapp i soffan i ungefär en timma till sen är det dags för stallet och rida Pewep! Känner mig mycket bättre nu! :)
Sen ikväll är det dusch och kolla tv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0