Göteborg!

Igår var jag i Göteborg och på Göteborgs Horse Show! Underbart! Men grymt vad man blev tävlingssugen!
Men handlade massa saker till Pewep, för ungefär 1200 kr typ.
Pewep kommer blir superfin! Myys ponnie! :)

Ska även lägga upp bilder på alla saker när jag provar dem på snyggingen:)

Nu har jag städat mitt rum, det behövdes! Nybäddad säng och blomman vattnad, haha det händer inte många gånger om året, men det såg liten lessen ut ;)

Strax ska jag åka till Pewep med massa nya saker, sen blir det fika i stallet för Rebecca fyller 30 år!! :)
Sen blir det hem, dusch och sen ev kalas för faster. Har faktiskt inte bestämt mig om jag ska åka dit än eller inte. Har ju en del plugg att göra också, hade varit skönt att få bort det också.
Menmen, vi får väl se.

Dags att gå o byta om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0