Jag är hopplös!

Skulle lägga mig tidigt igår, jag skulle! Men sen helt plötsligt kom Paradise Hotell upp och jag Måste ju bara kolla på det. Japp, så klockan blev kvart över elva innan jag hamnade i sängen, suck!

Nu har jag i alla fall varit och tagit nya prover, var nära på att svimma oxå, jätte kul. Or not! Men som tur är var jag på rätt ställe så de tog väl hand om mig så mådde jag mycket bättre sen.
Nu har jag duschat håret och gjort mig i ordning för ännu en skoldag. Idag ska vi ha turism, engelska och svenska. Sen har vi också näthandel men den lektionen ska jag inte gå på. Dock har jag inte gjort engelskan, ajjdå..
Jag har i alla fall börjat, haha!

Kommentarer
Postat av: I

det är aboslut inga problem har själv varit en del upptagen bara.



ps. sorry är delvis tillbaka nu!

kramar

2010-02-02 @ 14:47:45
URL: http://mydiaaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0