Kalas för kusin Daniel!

Nu har jag varit på kalas, kom nyss hem och har skottat lite snö också. Bäst att passa på när man kan busa med vovven samtidigt! :)

Idag, efter jag bloggade hjälpte jag mamma med att vika lite tvätt och sen duschade jag. Sen åkte vi till stan och köpte present till pappa. Jag köpte fundition, 7-ämnes block och notieslappar. Mamma hämtade även sina glasögon!
Dessutom blev det stopp på torgstallet och en enorm god tacotallrik!

Sen blev det stopp i stallet och när jag skulle hämta min polle så vägrade han komma in så fick pulsa i snön flera varv i hagen. Ibland undrar man om de väljer sina tillfällen.. Smarta är dem i alla fall!
In kom han när han själv ville och sen blev det att rida ut med Sara. Vi skrittade en sväng i skogen och mycket snö var det så de fick pulsa, ha där fick han!!
Sen kom mamma och Elin och hämtade mig och sen blev det hem och duscha och fixa sig och sen kalas för min kusin i Annelund. Han fyllde 15år och självklart fick han moppe! Men utav oss fick han pengar till en moppehjälm, kan behövas de också ;)

Nu är det snart läggdags, först blir det nog lite OS.
Imorgon är det stallet, kalas för pappa och så något som väntat mig hela veckan, plugg! Blääooppp!


Pepsi på uteritten


Jag inför kalaset!

Nu fick ni lite bilder, ska bli bättre! Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0