Snöritt med älgar!

Idag har det varit skola, ingen stängd skola inte. Blää!
Otroligt drygt och när jag slutade fyra så ville jag bara hem. Hade otrolig huvudvärk och var enormt hungrig. Lär mig inte äta ordentligt tror jag.
Bussen seeg som vanligt och jag var väl hemma strax efter halv fem och då lagade jag kokkorv, åt snabbt och sedan bytte om till stallkläder. Idag skulle det vara uteritt i höga snön, myys!
Pepsi gick finemang i snön, föresten såg vi tre älgar på vägen dit och två på vägen hem.
Galoppen var såå mysig i snön och uteritt är något som kommer göras mycket mer!!

Nu har jag duschat, försökt pluggat lite. Är dock väldigt hungrig och ska nu göra toast med varm oboy.
Sen blir det sängen tidigt, är superduper mega trött!!



Älgarna vid uteritten, tyvärr suddig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0