Somnar före en trött mig!

Jag är så trött, jag vet inte vart jag ska ta vägen och så har jag jätte ont i mina fingrar.
Men imorgon får jag sovmorgon och den ska användas flitigt! Och sen ska jag rida Pewep och jobba två timmar på kvällen. Är det lika segt som idag så ska det nog gå fint!

Ne men idag har jag jobbat från 8.30 - 14.00 och så var jag o red Pewep med Emelie. Vi red travbanan, det gick hyfsat bra. Vi får väl säga att de gick bra för vi behövde i alla fall inte sitta av någon gång.
Sen blev det lite snabbt och göra färdigt för jag kom tillbaka vid fem och hade inte mockat än och så, och hade en halvtimma sen jag skulle jag börja jobba. Så jobbade jag i två timmar, och nu sitter jag i soffan.

ANJA TOG OS-BRONS! =)

Nu ska jag snart sova och sen ska jag ha sovmorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0