Två fina dagar i Varberg! :)

Nu är jag hemma igen, dags för blogginlägg, eller vad säger ni? :)

Varför jag inte skrev något på bloggen om det var för att det var en överraskning för alla där nere att jag skulle komma, gissa om många blev glada!
Nu väntar jag bara på besök här av några och sen mer besök i vår, även ska jag ner på studenten till Elli! <3

Ialla fall åkte jag ner i söndags kväll, var nära på att missa tåget dessutom :o
Sen kom Elli och hämtade mig på tågstationen så åkte vi ner till henne med en gång och så kollade vi på två filmer och sen var vi så trötta att vi somnade.
Vaknade upp i måndags, ganska trött. Så åkte jag med Elli till skolan och satt med på hennes samhäll, han läraren bara pratade så det var ju ganska lugnt. Sen slutade Elli och då åkte vi till stallet och sen fick jag rida skoran lite ;) Hon var ganska svår att hitta knapparna på, och dessutom är jag inte van att rida storhäst. Men tills slut fick jag henne att gå riktigt fint! :)

Sen åkte vi hem, fixade oss och sen var de bio! Vi kollade på Avatar som jag i för sig redan har sett, men denna gång kollade vi på 3D. Mycket,mycket bra! :) (fortfarande!)
Sen åkte vi med Ellis kompis Ella till en kompis och satt där och snackade lite, sen åkte vi hem och sov. Trötta!!

Vaknade upp idag och så var de skola för Elli igen. Denna gång hade hon stalltjänst och sen hade hon hoppning. Jag fick hjälpa till att släppa ut lite hästar och sen satte jag mig och kollade på hoppningen:) Satt där ungefär från 9 - 12 med lite avbrott och hjälpa Elli.
Det var ganska kallt, men jag överlevde de oxå, konstigt nog!
Sen hade Elli företagsek och jag hängde med henne, konstigt nog så satt Elli bara på facebook och pluggade inte, dåligt!! haha
Sen åkte vi hem till Elli och jag käkade lite innan mamma och Elin kom, så åkte vi till Björkäng och kollade och sen hem, käkade på Donken på vägen hem, mums!

Nu är jag hemma, dags att hoppa in i duschen och sen blir det nog lite film eller något innan jag ska sova. Imorgon väntas jobb från 8 - 14 och sen rida Pewep! :)

Tack Elli för roliga dagar! :) Miss yoou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0