Att fixa och dona!

Ja, mina planer för dagen (i för sig är inte dagen slut än) men har gått i stup. Jag har inte städat och jag har inte pluggat matte för de sucks!
Men ska nu försöka vara redig och städa mitt rum i alla fall, ligger en stor klädhög på golvet. Dags att göra lite nytta.
Sen ska jag sova eftersom jag ska jobba 9.30 - 13.30 imorgon och sen göra en sväng på Pepsi. Sen på kvällen blir det väl sova eftersom jag kommer säkert vara igång minst 6 - 8 timmar imorgon, väldigt många timmar för en person som är sjuk!
Jaja men göra lite nytta var de jag, sätt på lite musik och städa så blir nog rummet gjort på femton minuter!

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

OK:P

2010-01-30 @ 19:57:30
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0