Att göra förändringar

När jag blir frisk ska jag göra förändringar i mitt liv. Som ni såg hade jag mål för 2010. De målen ska nu sättas i arbete och min tid framför datorn ska bli väldigt liten, endast för att kolla de sidor jag kollar och sen inget mer.
Min häst ska få mycket tid, min hund likaså. Sen har jag en pojkvän som gärna vill ha lite tid med mig med, kan försöka lösa detta.. (tss!)

Jag tänkte att jag skulle en gång i månaden (om jag kommer ihåg) gå igenom mina mål och se vad jag har lyckats med denna månaden. Ja vi börjar nu i alla fall.

- Få ett bättre och friskare liv - Hm nej det har jag inte lyckats med. Eftersom jag drog på körtelfeber typ innan nyår.
- Inte sitta mer än 1 ½ timma framför datorn per dag - Nej inte lyckats med. Måste fördriva tiden med något när man är sjuker..
- Ut och röra på mej mer, förutom stallet - Nja, inte heller lyckats med. Jag är ju faktiskt sjuk..
- Scandinavium - Räknas inte, är i februari.
- Falsterbo - Räknas inte heller, är i juli
- Varbergshoppet - Räknas inte, är i juli
- Spendera mycket tid nere i varberg - Har inte heller gått, är ju sjuk. Men så fort jag blir frisk, då Ellinor. Då kommer jag!
- Många utställningar - Har lyckats med en, än så länge
- Många hopptävlingar - Nej, Pepsi lr jag är inte i form.
- Starta någon dressyrtävling - Nej.
- Sätta upp mål för Pettson - Nja, har väl börjat fundera på dem i allafall..
- Säger jag något måste jag få det gjort - Hm, ja nästan alla fall.
- Ta hand om mej själv - Började, men nu vet i fasen!
- Städa mitt rum en gång i veckan - Nja, är som sagt sjuk..
- Hjälpa till mer hemma - Började också, sen blev jag så fasans trött = sjuk
- Lära mej leva ett mer ansvarfullt liv - Nja..
- Övningsköra en gång i veckan - Har faktiskt tänkt på det, men det har bara inte blivit så. haha.

Jag tycker, sätt upp mål för att kunna uppnå något. Och mitt liv börjar nästa vecka, eller veckan efter det. Mycket beroende på hur jag mår. Men ni ska få mer uppdateringar nu på bloggen!

Kommentarer
Postat av: nikolai

Jo väldigt väldigt långa dagar. Hoppas jag orkar med de. :P

2010-01-24 @ 23:28:57
URL: http://lashnoblom.blogg.se/
Postat av: Gabriella

jadå :) sj då?

2010-01-25 @ 07:22:00
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0