En sak vi äger

Ska egentligen åka till stallet, försöka mig på vad jag ska klura ut för något med pepsi idag. Men ska bara skriva här först.

Igår satte jag mig och skrev mina mål, de kommer ni få se i nästa inlägg, ha!

Men eftersom alla tror att dem vet eller vad man ska säga så måste jag bara skriva här en sak. Ni vet inte!

Men i allafall, veckans planer!
Måndag: Pettson
Tisdag: Pettson
Onsdag: Jobb 9.30 - 15.00 efter det blir det hem till mormor
Torsdag: Åka och kolla på MyDog troligtvis
Fredag: MyDog
Lördag: Pettson
Söndag: Jobb 9.30 - 15.00

Annars tror jag inte jag har några mer planer, men det märker vi längs veckan som kommer! 
Nu vill nog hästarna ha mat, gissar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0