Ett välförtjänt bad!



Jag ställde mig i duschen och bara nee detta vill jag inte. Det var ju ett bad jag skulle ta.
Går ut ur duschen och fixar mig för badet istället, mycket varmare och skönare, dessutom kan man ligga i hur länge som helst! För mig räckte det med 20 min, men det var mycket skönt!

Dock inget sånt på bilden, men varför inte när man sen flyttar hemifrån?
Jag har funderat mycket på hur jag vill ha det sen, när jag flyttar hemifrån. Självklart först till någon lägenhet eller något sånt. Men sen vill jag bygga nytt hus någonstans på landet och inreda det alldeles själv!
Fast det hade varit mycket bättre om man kunde säg, låt det kosta vad det kostar vill!
Men jag kanske ska drömma vidare på den planen..

I alla fall, nu ska jag kolla på one tree hill och så imorgon ska jag foto min dag, om jag kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: Tess

Det är så mysigt att bada :) Jag brukar ligga i tills det nästan har hunnit bli kallt, haha. Kram <3

2010-01-11 @ 18:39:49
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0