Tisdag, trött!

Idag är jag supertrött, vet inte om det beror på att jag har varit i skolan och jag har ridit nu ikväll. Men trött är jag i alla fall. Suck!
I alla fall startade jag dagen med en dusch, mycket skönt! Sen gick jag ner och fortsatte på min ganska bra story, läs gärna www.modeskonhetvardag.blogg.se Där kommer jag lägga upp lite utkast från mitt eget utkast. Hoppas ni får en bra läsning! Kommentera gärna!

Sen tog jag medicin och åt lite frukost, sen ringde pappa. Dags att åka. Pappa kom hem, jag tog mig till lastbilen och fick åka med pappa när han skulle lasta och sen släppte han av mig vid skolan.

Att vara tillbaka i skolan är ganska skönt faktiskt. Få in vardagen och inte hamna efter så mycket, dock klarade jag bara fyra timmar men kände hur tröttheten började komma när vi satt på sista lektionen. Åkte sen hem med bussen och kom hem, lagade lite mat. Blev köttbullar och makaroner :) Sen satte jag mig, började på bloggen ovan och sen kom mamma. Dags att åka till stallet, gjorde Pepsi i ordning och så red jag i ungefär en halvtimma. Pepsi gick avslappnat och fint de sista, eller i alla fall en stund mitt i. Sen gjorde vi ordning i stallet, kvällsfodrade och åkte hem. Duschen (igen.. ) men underbart skönt! Sen hade underbara syster http:/www.borgstromelin.blogg.se bakat scones till vi kom hem, så bara äta det. Och nu sitter jag med handduk på huvvet och känner hur tröttheten börjar komma. Så ska nog bege mej uppåt mot min säng nu. Känner att det är dags och vill verkligen kunna sova ut nu, har inte kunnat somna de närmaste kvällarna.

Vi hörs imorgon, ska försöka lägga in lite bilder också! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv:

aa, kan titta in nån gång!

2010-01-27 @ 16:46:17
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. okej

2010-01-27 @ 19:14:25
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: OLIIIVEEN

hej =d jag läste din berättelse på din andra logg och den var ju jättebra ;P

2010-01-27 @ 20:00:53
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0