En dag full med händelser!

Nu sitter jag i soffan, hoppas att de varar lite längre idag, men ska lägga mig tidigt så jag kommer upp imorgon.

Dagen har annars bestått av skola.
bransch och produktkunskap började vi smått jobba lite med "test" uf. Spännande! Vi satt och försökte komma på något som vi skulle ha som produkt hela lektionen.
Sen hade vi engelska och läxförhör. Tråkigt som skam men sen lånade vi en bok och det ska bli roligt att läsa lite :)
Efter det hade vi datorkunskap och ett av våra två prov på dagen. Mitt gick ganska bra, hoppade över några övningar men blev klar på utsatt tid och de kändes bra!
Sen blev det lunch och på lunchen fick vi veta att vi hade inställd lektion och ett hål mitt i prick. Hade i för sig varit roligt med lite svenska ;)
Efter det hade vi matte och det andra provet. Mitt gick också snabbt och lätt, gjorde det på mindre än 30 min, 10 uppgifter. Det svåraste var i slutet, hm fick ingen kläm på den .. Lite surt..

Sen åkte jag hem med tjugo i tre bussen, läste lite i min svenska bok som förövrigt är väldigt bra!
Åkte vidare till stallet och fixade hos Pewep, han fick vara kvar en lite längre tid ute så jag hann mocka, han var inte glad.. Dumma matte!
Hem igen och plask ner i sängen och fortsatt läsning, Fanny frågade mig ifall jag ville ta en promenad och det gjorde vi, så vi var ute i ungefär en timma :)

Tillbaka nu och har ätit lite, dags att kolla på Hollywood och sen sova. Tidigt i säng?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0