Fulla dagar

Gud, jag vill verkligen ha lov nu. Är trött på stressiga dagar och mycket plugg. Det är banne mig plugg varje dag och prov varje vecka, puhu.
Imorgon har vi ett prov på foto digital, fyra kapitel och hur mycket sidor som helst. Men just nu ska pluggar jag inte på de eftersom jag strax ska ha special idrott, Pewep ska få lite mer träningsverk.

Igår dessutom så busade han riktigt mycket med Linda, men hon klarade av honom fint och i slutet gick han riktigt fint! Men gud vad svettig han blev..

Sen på kvällen pluggade jag typ bara, skit tråkigt!

Men nu måste jag dra iväg och dra till stallet, Pewep väntar! :)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med i veckans blogg!

I morgon kommer 10 st finalister att slumpas fram,

efter som att jag inte kommer kunna välja ut någon av alla söta bloggare;) Lycka till:)



2010-03-31 @ 17:31:46
URL: http://mýzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0