Känner inte för att bli sjuk igen..

Känner hur förkylningen börjar ta på en och huvudvärken kommer.
Kan knappt läsa på kvällarna / dagarna. Så måste göra den där synundersökningen snart och hoppas det visar något för jag orkar inte med huvudvärken längre.
Sen att jag håller på att bli förkyld gör inte saken bättre, dessutom börjar halsontet komma tillbaka, känns inte bra bara för att man slutar med pencelinet. Så nu vill jag bli frisk och bara kunna leva igen!

Pewep gick ialla fall bra idag på träningen. Han tyckte det var lite jobbigt och stegrade sig lite, haha ibland förstår jag mig inte på den hästen.. blääoop!
Läs gärna hans blogg på www.pewep.blogspot.com

Sen ikväll har jag duschat, läst lite och bara tagit det lugnt. Puuh man blir ju riktigt trött av att gå i skolan..

Imorgon är det skola, som tur är slutar jag kvart över två. En lektion inställd! Sånt kan man hoppas mer på! :)
Sen på fredag är det förbereda för tävlingen, mums! :)
Sötnosen i den höga snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0