Njuter av solen med min huvudvärk

Bella njuter i alla fall stora drag av solen
(Bilden är inte från idag, men hon njöt lika mycket idag )

 

Har precis varit ute i solen med Bella.
Jätte skönt väder ute, ligger nog på nollan skulle jag gissa. Men i solen så blir det plus grader, mums!
Fast det vart ganska slaskigt och så på vägarna så Bella borde duscha nu. Men hon ligger å snusar bakom mig på soffkanten, hon blev säkert ganska trött.

Jag själv är helt slut i huvvet, av att bara vara ute och gå. Men jag får ganska mycket huvudvärk av detta väderomslag. På kvällen många minus och på dagen några plus grader, då får jag huvudvärk.

Ska försöka ta mig upp till övervåningen och duscha och sedan måste jag plocka undan i mitt rum.

Ikväll blir det väl Pewep och ta det lugnt. Jag har faktiskt en tanke, imorgon är det studiedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0