Present for me!

Snart, om 13 dagar är det min födelsedag =)
Måste därför hjälpa min kära mor att ge henne en önskelista, hm svårt. Den kommer inte bli lång. Men värdefull!


Fleccetäcke (ridtäcke) - Börjes i Tingsryd


Ny säng! Vill helst ha en 120 cm bred säng, hade suttit mycket fint!


Trimväska till hunden. Kan tänka mig en grå och sen sprayfärg (rosa) för att göra om den. Helt perfekt!


Vanlig Fleccefilt, perfekt att ha när man rider typ skrittar. Och ha på tävling.


Ridtäcke som håller väta.


Ridskjorta som är långärmad

Just nu står detta på önskelistan. Vet inte om jag önskar mig något mer, förutom lite kläder hade varit fint :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon

Hoppas du får en fin start på denna veckan!

Ja verkligen! men den är på stor väg :) jag går runt skinnjacka iaf :) KRAM

2010-03-29 @ 07:43:37
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv; jag har inte hunnit göra mycket idag, sjdå?

2010-03-29 @ 08:07:32
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0