Syntid strax!

Sitter på M's jobb och väntar på att P ska komma. Vi ska nämligen åka på syntid.
Har redan varit hos Pwp och det gick väl sådär, han var ganska jobbig då allt var scary. Men nu är i alla fall stallet gjort och det känns väldigt skönt! Knäppt att på en tisdag vara klar med stallet innan två..

Sen när jag kommer hem från syntiden blir det att duscha och fixa för ikväll ska jag och M åka på musicalen i U-hamn. Det är treorna från estet som gör detta. Min syster var med förra året, hoppas på att det blir lika bra idag =)
Å det var faktiskt idag som var den enda tiden som vi kunde gå, helt sjukt vad man har mkt å göra jämt..

Imorgon är det skola igen, ja men jag uppdaterar ikväll. Sola nu allt vad ni kan, solen tar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0