Vilken lång dag!

Dagen började ju i för sig med sovmorgon, ganska skönt!
Sen hade vi studiebesök på lager 157 som var ganska sådär. Dessutom hade jag inga pengar med mig så inga köp blev gjorda, ganska ekonomisk i alla fall ;)

Sedan blev det hem och äta mat och sen göra prov i idrott som gick ganska bra, hoppas på ett bra betyg för det skulle sitta fint!
Sen drog jag och Nea ner till stan och köpte lite saker, jag bland annat köpte ett nagellack :)
Sen fick jag dra upp till skolan igen för lektion, as drygt! Men det gick i alla fall prima och sen kom pappa och hämtade mig, tror inte jag åkt buss hem en enda gång en fredag.
Pappa hämtade sina glasögon som kommit och sen drog vi hem igen och hämtade ett paket som skulle med posten.
Sen släppte pappa av mig vid skidshopen och sen har jag jobbat där i 4.5 timma. Såå sjukt mycket att göra, eller inte.

Nu har jag väl kommit hem, dags att äta och sen sova. Får se om det blir ett inlägg till ;) kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Nu är jag tillbaka och bloggar som vanligt igen :D Jag har varit väldigt upptafen med andra saker den här veckan. Är allt bra med dig? :D

2010-03-26 @ 23:57:31
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0