Att vakna bredvid den man älskar

Vem skulle inte tycka att vakna bredvid den man tycker om eller älskar är en underbar känsla!
Åhh jag verkligen saknar och längtar efter den, att kunna sova ut helt lugnt för man vet att man har en underbar person bredvid en som "vakar" över en och låter en sova tills man vaknar!

Att ha någon man älskar bara vid sin sida, eller någon man tycker om det är en underbar känsla och just nu är jag väldigt sugen på att upptäcka den igen. Jag skulle bara vilja ha en kille som är snäll, omtänksam och gullig.
Ha ett intresse och kunna uppskatta sånt som andra håller på med. Vilja följa med och är engaerad i det man håller på med.
En sån kille är det enda jag behöver just nu, annars är mitt liv på topp!
En enkel liten sak är det man ber om och man vill, men jag tror inte någon kommer besvara min önskan. Inte än, aldrig.

åhh, vad gör ni för att få killarna att falla förutom att vara er själva?


Kommentarer
Postat av: Catja

Så bra :) jotack det är helt okej förutom att jag är sjuk. Vad gör du för nått då?

2010-05-04 @ 14:28:03
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0