Jag vill ha allt nu!

Just nu sitter jag och kollar på One Tree hill
Otroligt bra serie faktiskt, synd att det är säsongsslutning!! :(

Vad jag menar med att jag vill allt ha nu, det är verkligen så. Jag skulle vilja starta mitt företag, bo på en gård med hätarna utanför dörren.
Jag är verkligen så skoltrött och jag vill verkligen ha några hästar att rida, sköta om och känna kärlek ifrån. Jag vill ha det nu!
Snälla, kan det inte komma någon som säger, vill du rida min häst eller vill du tävla min häst? O kan de inte göra de nu?

Eller tänk om jag kunde ha sån tur att de kom både en kille och en person med en häst nu?

Ja drömma vidare går ju, men jag är skoltrött och vill börja med mitt företag nu!

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Jaha, okej! Men jag tror att det är ganska vanligt att hopponnyerna inte "gillar" dressyr, åandrasidan så tror jag att det kan bero på ointresse hos ryttaren också. Men inte bara :)



Min ponny tycker tex inte om att hopptävla eftersom hon känner sig stressad och helt enkelt inte alltid trivs så bra bland hinder, så det är så olika! :)



Ditt vecko-schema lät kul, vad är special-idrott? :D

2010-05-19 @ 17:52:58
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0