Min dag i bilder

Lite bilder har kommit in i min kamera idag, whoho det var länge sen!
Måste nog dessutom radera lite bilder snart om jag ska fortsätta ta bilder, haha!


Här är dagens outfit:
Jeans - H&M
Linne - Ullared
Tröja - H&M
Tjocktröja - Ullared


När jag hade slutat drog jag hem och läste lite plugg och roade mig med Twilligt boken!


Lite cola sitter aldrig fel ;)


Datorn är min käraste vän!


Bella är ett riktigt bra sällskap, hon morrar när det kommer någon eller hon ser något mystiskt. Annars sover hon


Pewep i stallet, borstad efter ha hittat den värsta grushögen att rulla sig i!


Matte, jag ska äta opp din mobil!


Puss älskade ponnie, titta inte på mig!


Undra hur många tankar som rör sig inne hos dig?


Tappert försök till att buga, och faktiskt så kan han! Får be någon ta en bättre bild någon annan dag så ska ni få se vad min ponny kan :)

Nu ska jag sova, imorgon är det en stor dag. Min syster ska ta flyget till London och där ska hon bosätta sig i 8 månader. Vi får hålla tummarna att hon inte längtar hem!
Så imorgon är jag ledig, ska dock rida programridning på eftermiddan, yippie! Hoppas min häst går lika bra imorgon som idag :)

Kram !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0