Ni är underbara!

Ni är verkligen superunderbara som har slagit mitt besökrekord idag igen! Jag blir så otroligt glad, dessutom alla fina kommentarer ni ger mig, blir en skjuts i mitt liv verkligen! :)

Ikväll har vi ätit goda bakade potatis och grillat kött, mums! :) Jag åt faktiskt otroligt mycket för att vara jag och nu är jag mätt å glad! :)

Har dessutom gått en kort sväng med Bella, vi såg en hare, eller jag såg en hare, Bella förstod ingenting. Tokigt nog!
Nu ligger både min pappa och bella bredvid mig och sover, mamma sitter o pratar med min syster och jag gör ingenting. Tråkigt att tillbringa en dag framför datorn och nu på kvällen har man inget att göra förutom att prata med en knäpp Adam! ;)

Imorgon ska jag och mamma åka till.. ULLARED på hemvägen, hoppas på något inköpt men måste spara alla mina pengar nu inför jag blir 18, då kommer det hända grejer! :)

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

sv; nej. verkligen inte!



själv?

2010-05-15 @ 23:00:04
URL: http://eliassonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0