Ullared

Idag vaknade upp och idag tog mitt morgonhumör tag och var inte roligt men upp kom jag och åt frukost.
Sen packade jag och mamma bilen och drog till Ullared, drog Ullared på två timmar och lite blev det allt köpt! En ny jacka tex :) Mycket, mycket nöjd! :)

Sen kom jag hem så drog jag till stallet med en gång, hittade bettet och jag tänker inte säga idag hur de gick för de kan ju ta några dagar innan man får bakslag..
Men red gjorde jag och nu är jag hemma, har ätit äggmacka och kollar på Wallander, ska beställa lite saker från CDON och höra med Emilia när mina saker kommer, och sen ska jag sova. Jag svarar på era söta kommentarer imorgon, för idag tar tröttheten över, tyvärr! ;(

Kommentarer
Postat av: Elin

Linnnnnnnnnnea, visa kort på jackan då!

2010-05-17 @ 10:55:55
URL: http://londonbyelin.se
Postat av: MATILDA

men det är skönt det med , att ta det lite lugnt :D

2010-05-17 @ 14:15:05
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0