Vet inte om jag ska skratta eller gråta

Från början skulle inte blogga vara mitt liv, den skulle vara en del av mitt liv som många andra saker. Dock känner jag att den har tagit överhand, jag vill för mycket med denna blogg att jag inte vet om jag ska fortsätta ha kvar den eller om jag ska fortsätta blogga i mindre mängder?
Jag känner mig nästa tvingad att gå in på bloggen varje dag för att läsa era underbara kommentarer! Och det gör jag så gärna så men kanske inte svarar på dem varje dag eftersom det tar för mycket av min tid.

Jag har själv sagt att jag ska skära ner på datatiden och ta tag i saker jag har att göra här hemma, då också pluggandet. Jag är verkligen usel på att plugga och jag tycker det är så tråkigt. Men jag måste få G i alla de ämnen jag läser så jag klarar ta studenten senare, om 2 år..

Min häst lägger jag otroligt mycket tid på men om allt går enligt planerna nu så kommer jag behöva lägga ännu mer tid på det, secret!
Och då ska jag inte behöva känna att jag lägger in bilder/svara på kommentarer när jag egentligen inte har tid. Utan nu ska bloggen få ta undan lite och lämna plats åt min fritid, för bloggandet ska inte vara mitt liv utan en del av mitt liv.

Dock kommer jag nog ha kvar bloggen, men jag vet inte?
Vad tycker ni, tycker ni att jag ska ha kvar bloggen? Är den värd att läsa?

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: den 28 maj 2009

2010-05-21 @ 19:36:53
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Mycket bra blogg :)

2010-05-21 @ 22:33:47
URL: http://mikaelasophia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker att du ska ha kvar bloggen, men inte känna att du behöver gå in varje dag, för den finns ju kvar :)

Sv: Ja, men jag tror att det skulle gå bra för er :)

2010-05-23 @ 20:28:29
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Igår var jag på party och idag har vi varit iväg och busat med sambons syskonbarn i solen!



Hur har du spenderat denna soliga söndag?

Puss & kram

2010-05-30 @ 16:56:24
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0