Ibland lossnar det bara

Jag fick en wow känsla i dressyren idag! 
Jag har haft problem med höger varvet men idag provade jag något nytt genom att hålla kvar mer i yttertyglen och utåtställa honom något. Det gick mycket bra och jag fick mer med ryggen och fick en liten wow känsla! Fortsätter jag jobba såhär kommer han börja slappna av mer och kommer höja ryggen mer och få mer svung i galoppen som jag önskar. Tyckte det var riktigt roligt att rida idag! Hoppas mamma kan hänga med någon dag snart och filma när jag rider, förhoppningsvis! ;) 

Nu ska jag snart sova, kollar på hoppningen från globen. Måste bara säga kamelerna, vilka genier! Har ni inte sett de?? 

SE HÄR
Helt amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0