Söndagsstädning

Haha, jag som bloggerska? Det måste nog vara ett skämt, för detta suger. Jag vet knappt inte ens vad jag ska blogga om längre... Snart känns det som jag lägger ner bloggen! 

I allafall, vinnaren har hört av sig, så jag säger Grattis till dig! Jag skickar iväg dina saker imorgon och hoppas du blir nöjd! :) 

Nu har jag söndagsstädat, vilket verkligen behövdes, nu ska jag gotta mig framför tvn med något gott, får se vad jag hittar i skåpet och så ska Bella färdigtrimmas inför nästa helg! :) 
Ska försöka fixa klart filmen så Maria kan få den om en vecka och visa upp för sina deltagare, perfo! :) 

Som sagt är det ju lov, imorgon ska jag försöka plugga klart ALLT så jag inte har något kvar på lovet, kan faktiskt bli skönt och få gjort det! Sen ska jag in till stan och köpa lite smått och gott och sen ska förhoppningsvis Linéa rida Pewep men eftersom han har varit svullen lite nu de närmaste dagarna så får vi se hur det går! 

Sen på tisdag ska jag få massage, åh jag längtar riktigt för min kropp säger verkligen emot nu! Sen får vi se vad som händer i veckan mer! 

Ska försöka uppdatera så gott jag kan!

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hehe :D vad gör du nu då?:D<3

2010-10-31 @ 21:37:15
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: hanna

lungt:) hur mår du idag då?:)

2010-10-31 @ 22:24:49
URL: http://phootogenic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0