Dag 13 - Den här veckan

Jag tänker köra ifrån en vecka bakåt. 

Torsdag: Jag jobbade, hela dagen. Nja, men från 9 -16 jobbade jag och det var väl sådär mycket o göra. Full fart lite i allafall. Sen fixade jag hos hästen och efter de var de slapp hemma, har jag för mig. Dåligt minne här!

Fredag: Jag hade körlektion på dagen och efter de så åt vi på Kina. Jag shoppade också en tröja och en ljusstake till mamma, ibland är jag snäll så! Sen red jag Pettson och efter det slappade jag järnet! 

Lördag: Jag jobbade mellan 9.30 - 15.00. Efter det så åkte jag hem en stund och sedan till stallet. Jag hoppade hästen, vilket gick väldigt bra =) 

Söndag: Jag och mamma åkte till Mydog och kollade på alla fina hundar! Sen mockade jag bara åt Pepsi. 

Måndag: Började Apun klockan 12.00 så hade fin sovmorgon =) Sen var jag på apu till 18.00 och sen fick jag åka hem. Missade bussen, den åkte förtidigt! Så mormor fick köra hem mig, mådde halvbra på natten. 

Tisdag: Magsjuk, låg hemma hela dagen. Mamma fixade hästen. 

Onsdag: Fortfarande sjuk. Gick en promenad med Bella och sen så fixade jag hos Pepsi. 

Torsdag: Fortfarande sjuk, skulle gått idag men mår illa som faen. Har ingen matlust så en dag till i soffan gör ingenting! Eller joo, det är sjukt tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Diggar din blogg ,

hoppas du haft en bra helg ! :)

2011-01-16 @ 14:48:08
URL: http://hwk.blogg.se/
Postat av: hanna

allt bra med dig?:)

2011-01-20 @ 21:37:28
URL: http://phootogenic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0