December 2008

2008-12-29
Återkommer. 

Dagen har vart rätt okej, gick upp sent och då springer dagen iväg... 
Efter jag käkat frukost så åkte jag till stallet. 
Jag red ut med Evelina och det var en jätte trevligt :) 
Efter de kom Eva så skulle vi klippa peppan, men de blev inte så för vi hade fel skär... 
Så de blev inte så, och sen åkte vi hem. På vägen hem hämtade vi upp elin och alexandra. Sen åkte v till marbäck och hämtade krista. 
Sen äta, sen ut och gå med Fanny:) SuperSkojj:) 

Nu sitter jag o kollar på tv. Ska snart sova. Imorgon får vi se vad som händer^^ .. 

Pusspåer!

2008-12-29
Sitter här och kikar runt lite.. Ska snart ner och käka frulle men det var attans gott att sitta här. 
Idag ska dagen gå åt genom att slappa, städa lite kanske, sen i eftermiddag ska vi klippa pepsi och så ska jag ju rida... 
Sen får vi se vad som händer.. 
Imorgn blir de ev borås eller niklas, jag vet inte riktigt... 
På onsdag på dagen blir det slapp och sen på kvällen kommer underbara töser hem hit:) Ska bli skit skojj !!!

Nu ska jag fortsätta och dra mig neråt..  Har en del att lägga över oxå så de måste bli gjort. 
Vi ses!

2008-12-28
Hej!!
Tillbaka igen;) Ska nu bli lite bättre att uppdatera här:) 
Idag vaknade jag tidigt för att upp och trimma Bella, hon blev riktigt najjsig;) 
Sen direkt till mormor för att äta lunch och få lite mer julklappar;) Tack Per,Tina & Emmie för den fina julklappen, jag kmr gärna upp och hälsar på:) 

Nu ska jag ägna mig åt annat, börjar få huvudvärk också och det är inte alls bra. Idag blir det säng tidigt tror jag ^^ haha x) Pusspåer;) 

Niklas, du är mitt hjärta<3

2008-12-27
Det var ett tag sen jag uppdatera här.. Nu ska jag ialla fall försöka uppdatera lite;) 

Julen har vart bra och just nu sitter jag hos min faster och firar extra jul utan julklappar :( .. 
Men nu orkar jag inte uppdatera mer.. Kmr mer info sen;)

2008-12-06
Grattis älsk på namnsdagen:) 

Var bara tvungen att börja med det eftersom jag glömde av detta innan ^^.. 

Sista gången jag uppdatera här var i lördags, för asså 1 vecka sedan. Ussh jag måste bli grymt mkt bättre på att uppdatera!!.. 

Hela veckan har varit rätt så okej, men också upponer!!. 

Kommer inte ihåg så mkt av den faktiskt eftersom de är dem andra lik.. 

Jag ska bli mkt bättre på att uppdatera men jag sitter rätt sällan vid datan nu för tiden så måste försöka bara uppdatera kort varje dag. 

Vi ses!

NIKLAS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0