Juni 2009


2009-06-28


2009-06-27
Sitter i husvagnen med strålande sol!! Internet funkar nu igen och jag är glad:) 
Imorgon är det utställning som gäller med bells. Hoppas det går bra !!
Nu ska jag ut och sola igen, ska försöka lägga in lite inlägg igen. 
Ni suger på att kommentera:P 
Kiss

Niklas<3

2009-06-26
26juni, redan? Det var inte alls länge sen det var typ februari. Ialla fall, det är skönt med sol och värme, i för sig aldrig när man har häst då på dagarna man får sola och sen på kvällen ta en ridtur i denna värmen, men man ska inte klaga för då försvinner kanske detta fina väder:) 
I alla fall, dagarna lever vidare och sommarplanerna går la sådär. Men måste man förverkla alla drömmar man har med ett trollslag? I helgen åker vi ner till husvagnen och tar det lugnt. Hoppas på fint väder så man kan bada lite innan alla maneter kommer. På söndag är det utställning och Bella är i topptrim. Hoppas på bra resultat:) 
Nästa vecka är planerna att åka till Liseberg 1 av dagarna och sen är det tävling på söndagen. Sen får vi se vad vi hittar på, den som lever får se som jag brukar säga. Nu ska jag fortsätta kolla vidare på one tree hill och så förhoppningsvis kunna åka till stallet om en stund. 
Ja men vi ses... 

Niklas, jag älskar diig. Du ska alltid vara min:)<333

2009-06-23
Hej igen. Var tog tiden vägen? Ne det har jag också frågat mig. Dock ska jag inte bli långvarig för jag har väldig huvudvärk och vill bara sova nu.. Så natti !

2009-06-09
Då var jag tillbaka igen och på återseende säger jag.
Nu ska jag bli bättre bloggare, jag lovar!! 

Idag var det klassgrej med klassen och våra tråkiga lärare bestämde att vi skulle vara på skolan medans alla andra klasser åkte iväg, Det var la sådär. 
Först hade vi sovmorgon till halv nio och det var gött, fast våran panna har gått sönder så inget varmvatten till mig, Ja grattis. 
Sen höll jag på att komma försent. Så cykeln till skolan, används bara i nödfall då det blir stressigt;)
Först hade vi lite info möte och sen klockan nio fick vi gå och byta om och sen spelades det fotboll;) Det är najjs, må jag lova:D Det gick faktiskt väldigt bra, för att vara mig;) Mohaha !! 
Sen lunch då vi var HELT ensamma i hela matsalen, det var faktiskt inte alls högljudt. Konstigt nog.....
Sen gick vi tjejer till 72 och skrev " vad gör du om 10år". Jag skrev och skrev. Fast det mesta handlade om stuteri, hunduppfödning och en underbar man som förhoppningsvis är Niklas !!! <33
Sen käka vi tårta:)!!! Jätte god till er som bakade den!!.
Sen rast i 15 min. 
Sen gick vi till 70 och kollade på en film som handlade om åskådare vid ett bråk ex. Och pratade lite osv. 
Slutade vid två och då tog jag min cykel hem och la mig i soffan och kollade på one tree hill och fick plötsligt ont i magen. Har verkligen as ont. Hoppas det går över tills imorgon då festen är!!:) 
Så nu ska jag kolla på one tree hill som jag gjort sen kvart över två ca. 
Sen ska jag be min snälla pappa att vi kan åka till stallet och han kan gå lite med bella. Ikväll blir det räkmacka:D!!
Så bye bye;) 

Niklas, du är mitt hjärta. Jag älskar diig <333


2009-06-08
Jag vet inte om jag orkar mera. Denna icke perfekta girl anses vara så perfekt, eller alla vill att jag ska vara så perfekt och visst ett tag kan man försöka att vara den perfekta men efter ett tag orkar man inte det. Jag har tappat lusten att försöka vara den perfekta. Jag är den jag är. Ifall man inte är nöjd med det får man väl låta bli att umgås med mig för om jag nu ska orka fortsätta leva i sådär 80 år kanske till då blir det jobbigt när man inte kan vara perfekt. 
Man bråkar med sin pojkvän och knappt verkar han förstå hur tufft liv jag har, jag lever i stress hela tiden. Allt blir aldrig som jag planerat och när man försöker gottgöra blir det bara fel. 

Just nu tänker jag på den perfekta killen, som förstår en, som förstår att man behöver lugn och ro ibland. Som förstår att det inte är bara han i världen. Som frågar ifall han får följa med på saker som jag håller på med bara för att han bryr sig och försöker vara intresserad. Fast om man ska leta tillräckligt och sammanfatta vill jag ha en pojkvän som visar att han älskar mig, bryr sig och är förstående. 

Visst världen är inte perfekt men alltid kan man göra den så perfekt så möjligt. 

Hasta la vista;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0