September 2008


2008-09-24
Snart börjar oktober, lite scary faktiskt.. 

Idag har det var ännu en dag i skolan.. De är faktiskt jävligt drygt om ni frågar mig... !

Tummen upp idag är nog att det är fint väder (Y) o de gillar vi!!;) 

Nu ska jag fara raskt till stallet efter det ska jag promenera ut med Fanny<3
Efter det blir det lite plugg o sen mabye raka benen x) Sen blir det ialla fall sängen !

You<3

/L

2008-09-23
Hej. Börjar inlägget med att säga att jag har fått ett kusinbarn=) En kille som ska heta antingen Elias eller Melvin. Helt klart Melvin !! Men vi får se vad dem säger;) 

Idag har det vart skola.. Tråkigt som aten.. Åkte till tandläkaren oxå, not fun!! 

Nu har jag kollat klart på Andra Avenyns program denna vecka. =)
Snart åker jag till stallet. Så vi ses;) 

YOU<3

/L

2008-09-22
Dagarna bara rinner iväg typ^^ 

Sov i torpet i lördags till söndags. Före det var jag på mörlanda marknad. Hittade 2 armband, som ett av dem emilia sparka sönder i torpet men det går nog att fixa.. ;) 
Det var ialla fall trevligt !

Igår kom jag hem ifrån torpet och sen stallet med en gång... Red ut, han =jätte starkt och väldigt pigg och glad.. Yes grattis !! Annars gick det väl bra.. Antar jag^^ 
Efter det var de konsert i 4 timmar som gällde:O Det var lite långdraget vissa stunder.. :O 

Idag skola, tråkigt som skrutt nu blir det stallet och sen plugga och sen sova ! Hejs !

/L

2008-09-19
Nu ska jag försöka uppdatera en lång lista här.. 

Måndag: 
Skola, dansträning sen efter det så var de stallet som gällde. Han vilade ^^  Det gick väl bra antar jag^^ 
Sen inget annat.. 

Tisdag: 
Skola, sen stallet. efter det var de tv som gällde. Den nya tv-serien var skit bra !=)

Onsdag: 
Skola. Fanny fyllde år=) Sen stallet. Hoppade studs. 

Torsdag: 
Skola, gick hem för jag mådde inte bra.. Men på kvällen mådde jag lite bättre så då var de agility som gällde. Efter det sängen !

Fredag:
Sjuk idag. Men har vart i stallet ändå. Det kändes som om Pepsi inte mår så bra"/
Nu blir det tacos och imorgn torpet och mörlanda=)

2008-09-18
Ojj vad jag känner mig aktiv här. Nu ska jag sova. Vi syns imorgn !

2008-09-16
Då var man tillbaka i rutan igen. 
Skola idag igen. Förträffligt tråkigt. Efter det hem äta. Sen till stallet vid fem. Red barbacka i regnbyxor, jag ger er ett löfte gör aldrig det! Dt var sådär skojj.. Men han gick fint (Y) och det e det som räknas, ifall ryttarn klantar till det.. så.. 
Sen hem i PISSREGN! Lite sjöblöt man var eller?? :O
Nu ska jag ta en dusch för att värma upp mina frusna fingrar, sen vid 9 ska jag kolla tv. Nytt program som startar. Kanske hinner kolla extreme home makeover innan dess. Som vi så förträffligt spelade in häromdan.. 

Sen blir det sängsängsäng som gäller

JagGillarDig<3

/L

Förresten, tog med min kameran till skolan idag, för att kunna ta pic men innan HK så tog batterierna slut=( det är bara ta med den imorgn igen eller ngt x)

2008-09-15
Det är 2 dagar kvar eller typ 1 innan man kan säga Grattis till underbara Fanny <33

Idag har det var skola igen och det var la sådär kul. Efter det åkte jag in till stan o träffade Fanny som jag sedan åt med=) <3 Efter det var det dansträning som gällde då både Robin och Linus fick prick x) 
Efter det hem. Sen direkt till stallet fixade sen hem. Kammade ull på bella och efter det var jag ute o gick med Fanny en sväng. Hem igen, sen duscha jag håret. Nu ska jag sova !

2008-09-14
Två andledningar till varför jag inte skrev här i fredags och igår. 
Den första är, att i fredags skyndade jag mig som fasen till stallet och sen till trädet typ^^ 
Den andra är, att igår var jag på tävling hela dagen så jag orkade inte. 
Helt okej eller? 

Ja som sagt ni såg själva vad jag har gjort i helgen. 
Annars idag har jag hoppat med skrutten och det gick himla bra. Han är väldigt pigg osv men helt underbar=)<3
Sen har jag vart ute o gått med den andra skrutten och jag blir så himla lycklig av att se hennes energi, det är hon som gör att jag får mer energi !=)

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum som jag gjorde innan jag åkte till stallet sen ska jag slappa som tusan och ta en dusch och hoppas på att den nya dagen som kallas måndag kmr..

2008-09-11
Denna dag har bara vart kass typ^^ 

Dagen börjar med engelska som vi hade verb till o såklart har jag inte övat .. Så bra gick de.. 
Sen lång rast som var rätt tråkigt, plus att jag fick ett myggbett:( 
Sen matte som gick skit som vanligt, efter de språk och läxförhöret gick ju super (Y)!
Efter det lunch sådär god mat.. 
Sen idrott som gick helt okej, inte för att man gjorde så mkt. 
Sen börjades det snacka igen och oxå på svenskan!

JAG HATAR DIIIG !!!!! DU ÄR INTE ENS VÄRD ATT SÄGA DITT NAMN! FÖRSVINN FRÅN DENNA JORD TACK !

Efter skolan hem, plugg sen borås och köpa skor=) 

Nu sängen !

2008-09-10
Dryyg dag !!
Jag vill bara försvinna just nu !! Även om jag fick en glad nyhet idag så har en annan sak gjort mig väldigt nere. 
Just nu vill jag bara att en viss person ska komma o sitta o hålla om mig och bara låta mig gråta ut för jag orkar faan inte längre !! 
En viss jävla idiot tror den äger hela skogen och jag säger bara jävla svin, DET GÖR DU INTE !!
Just nu är jag såå jävla arg på den personen !!

Annars har det vart skola idag, väldigt skojj vissa ggr, även om en viss person kollat as mkt på mig så fick man ju besked om en posetiv sak med det.. Eller ngt sånt^^ 
Sen precis innan läsningen "trycks" man ner och just då kändes det som om jag kunde sjunka igenom golvet, fy faan att höra en sån sak, visst kanske inte så dumt men ändå! Man säger faan inte sånt !! 
Sen på läsningen börjas det igen, jag bara springer ut! Emilia och Vickan efter Thanks <3!!
Blev så jävla arg att jag gjorde sönder mitt eget skåp! (upppsss...) Sen kunde jag inte hålla tårarna tillbaka mer utan dem bara rann.. Ussha mej !! Sen fick jag tillbaka mig själv och skippade läsningen och sen orkade jag faan inte mer, för bara alla kommentarer gjorde mig galen så jag drog hem.. Skippade musiken oxå... Vad faan, jag pallar inte mer !!!!

Nu ska det bli plugg i stora lass:( Sjukt tråkigt !! Sen ikväll blir det träning=) Mkt roligare=)!

Nya tag imorgon, vill bara glömma denna dagen typ^^  

Nu har jag ialla fall bestämt mig, nu kan jag inte vara tyst längre. Nu ska jag börja prata med dig <3

/L

2008-09-09
Ny dag igen. Skola idag igen. sen hem direkt till stallet sen fixa där hade kondisträning med pepp, det var kul=) Har nu bestämt mig att ha kondisträning 2 dagar i veckan. 1 ggn hoppning och 1 dag dressyr (plus träningar ofc^^) Sen annat bara lulla i skogen. Typ 1 / 2 dagar, men det mår han bra av =)
Sen hem, äta snabbt och sen iväg till bio=) Kollade på Arn, mkt mkt bra !! 

Jaja snart sängen och sen ny dag imorgn, å då blir det träning Whoho=)=)

DU<3

2008-09-08
Hej igen, igår blev inget skrivet pga att jag var hur trött som helst.. Gick upp vid halv fem, sen gick o la mig tio över nio.. Jag var med Ebba i Tranemo, ni som vill veta hur de gick fråga !

Idag var det skola som gällde igen, mkt tråkigt !! Nu ska jag plugga lite, sen ska jag hämta hö och sen stallet. Pusshej

2008-09-06
Ny dag igen, och bara för att jag inte har ngt att göra uppdaterar jag här^^ 
Vaknade för ca 1 timma sen och gissa att man känner sig väldigt väldigt hängig..(?) 
Det kändes faktsikt pyton, men jag får palla mig upp och försöka göra dagen till något bättre..

Idag blir det att städa lite, plocka lite bland kläderna Elin kom in till mig igår med och sen stallet i detta fina väder NOOT! (N) Hästarna ska ju börja stå inne nu på natten och det bara ÖSER ner:( Längtar till ridhuset där man kan rida inne i sånt här väder.... 

Sen ikväll ska jag ta min moppe till Gunnargården och sova med Ebba där=) Imorgon blir det fälttävlan på högsta nivå=)
Så jag får ju åka med och hjälpa till med vatten=)

Nu ska jag plugga med :( 

Sing A Long !


2008-09-05
Ny dag åter. 
Idag var det skola som gällde. Mkt tråkigt förövrigt.. 
Sen hem, nästan direkt till stallet, sen efter det hem. Sen kolla fotbollsmatch. 
Efter det hem, åt, nu tv. Efter det blir det faktiskt sängen !

2008-09-04
Bättre dagar kan man väl ha antar jag^^

Sjuk idag också, men tog en dusch på middagen och blev genast mkt bättre.. Tänk att en dusch kan göra såå mkt?!
Men på eftermiddagen plockade mamma upp mej och Bella och så for vi till Borås=) Stoppen där blev Hööks och MyOne=)!!!
Köpte tävlingsstövlar och tävlingshjälm !=) Gjorde åt ca 4500 kr på en halvtimme:O 
Hem igen och direkt på agility som gick sådär bra, hade en knäpp vovve och ett knäppt väder.. x) 

Jäkta med en gång när man mår något bättre.. 

Nu ska jag dränka mig i te igen så jag kan gå till skolan imorgon !

HA DET!

2008-09-03
Sjuk idag igen "/"/
Denna jävla sjukdom tar död på mig...

Denna dag har jag inte gjort så mkt, sov till halv ett och sen så tittade jag på film och drack massa te=) 

Sen var jag ute en sväng hos pepp oxå=)<3

Nu ska jag sova ! Gonatt !

2008-09-02
Dagen har varit väldigt lugn.. 
Förutom skolan med en jävla hals så har jag tagit mig tid och hunnit sova lite. Kändes som det behövdes. 
Men halsontet sitter kvar men har nästan dränkt mig i te idag, 4 koppar har det hunnit bli, det kommer nog bli en till innan jag somnar senare.. 

Annars var det branssak i skolan idag, 2 brandmän var där ifrån Borås och 2 poliser ifrån U-hamn. Det var mkt intressant och det var en kille som tänt på ngt (tror det var en skola:S) som var 15-år gammal, han fick betala skadestånd på 7.5 milj!!! Då sa brandmannen som hette Robert att tänk att börja livet när man är 18 år på minus 7.5 milj, hur skojj är det?? 
Inte alls skojj skulle jag vilja säga.. Sen den andra branmännen som hette Andreas var såååå snygg !! Jag skojjar verkligen inte, men Emilia o Vickan blev helt besatta av han, och det var faktiskt lite jobbigt.. Herregud tjejer han är över 20, ni har noll chans att få han !! Eller så har han tjej, det har alla snygga killar...;) 

Nu ska jag fortsätta vidare tror jag^^ Det kommer inte bli så sent ikväll eftersom mitt huvud säger ifrån ngt fruktansvärt:( Inte alls kul.. .:(, imorgon blir det skolan så att de står härliga till och sen blir det nog pepsi om halsen mår okej.. Ialla fall Hejs !


2008-09-01
Ojj vad konstigt det kändes att skriva september liksom^^ 

Dagen i skolan gick ialla fall långsamt i början, men sen när vi satt på musiken frågade jag Emilia, slutar vi efter denna lektionen? Och hon svarar ja, kollar jag på klockan och inser att klockan är redan fem i halv tre, det kändes som om klockan var 1 !!!!!

Sen har bilddagboken fått ett ryck på denna data, kanske virus?? Åhh neej hoppas inte på det !! 

Nu ska jag ialla fall palla mej i väg med min huvudvärk in till stan där dansträning ska pågå.. Men sticker redan vid typ kvar över fem då jag ska till stallet och rida min Pepsi <3 Den bästa som alltid;) 

Sen måste läxor göras, fast jag glömde massa böcker i skolan (Y) Bra Linnea ;)!

Nu sticker jag ialla fall! Vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0