Februari 2009


2009-02-28
Tjolahoppsan. 
Älsklingen har sovit här sen igår och det var väldigt mysigt:)<3
Dock har de hänt en annan sak om inte gör oss alls glada, orkar inte gå in på detaljer för de sårar djupt "/.. 

Annars red jag ut Pepsi idag och de gick super, vi laddar som tusan till nästa helg då jag o Pepsi ska tävla:)Whiee:) 

Sen har de inte hänt så mkt. 

Får väl försöka göra ngn nytta imorgn;) Haha

Hajjs;) 


Niklas, du vet att jag älskar dig och det ska föralltid vara vi, dt lovar jag. <3

2009-02-27
Är fortfarande sjuk men ska snart åka till stallet, så jag uppdaterar snabbt. 

Ska bara skriva att ni om läser detta. Jag ska beställa saker ifrån börjes i Tingsryd, vill du beställa oxå? 
Hör av dig!!! 

/Linnea

2009-02-26
Det får bara inte vara sant tänkte jag i morses när jag vaknade. Var trött i hela kroppen och kände mig febrig. Hade dock bara 37.8 men mamma sa att jag inte fick gå till skolan. Så stanna hemma för mig. 
Så har bara suttit här o tagit de lugnt. Har inte funnits så mkt att göra. Tråk Tråk!

Igår så vare skola och efter skolan gick jag hem och sen fick jag ett sms ifrån älsklingen att han var vid skolan. Jag blev lie förvånad eftersom han skulle kma mkt senare. Så sen kom han hit tsm med muhammed och så stod vi ute o snacka lite sen gick älsklingen med muhammed till bussen, då gick jag in sen kom han tillbaka:) Så kolla vi på tv, vi kolla tex på simpsons som är så otroligt dåligt så det finns bara inte. 
Sen gick vi ut med Bella och sen åt vi. 
Sen var de dags att åka till stallet och så småning om träna. Träningen gick faktiskt rätt bra, hade martingal idag..:P 
Sen skulle älsklingen åka hem mitt i min träning, och när träningen var slut så gick jag o evelina upp och när jag kmr upp, vem står inte där? Jo älsklingen. Gissa om jag blev skrämd. Bussen hade åkt förbi han. Så han hade ringt sin mamma så han fick vänta tills jag hade gjort klart stallet och sen åka med mig hem och vänta tills hans mamma kom. Vilket inte alls var fel.
Sen åt jag och kolla tv. 

Imorgon kmr älsklingen hit o ska sova över:)<3

2009-02-24
Ussh, känns som det är evigheter sedan man träffade sin älskade pojkvän. Och mga skulle säkert säga, "Linnea, det är evigheter sedan". Och ja, jag vet "/. Eller typ 4 dagar sedan.. Men ussh dt är väldigt tungt. Vrf skulle det bli såhär? 
Saknaden är enorm, kan den bli större? Snart, jag lovar blir den till inget alls, neejneej dt kan den inte. Men det känns som det kommer bli en vana. Men jag vill inte att de ska bli en vana, jag vill ha lov, neej jag vill ha min pojkvän här. Men på loven får man träffa den underbaringen mer. :) Så ge mej lov, please(a):) 
____________________________________________________________________________________________

Nog om mina tjat, jag har inte hunnit skriva ngt. Ussh, jag som inte skulle sitta vid datan så mkt och få mer gjort. Okej, de ena har jag nog lyckats med men de andra.... Jag sitter faktiskt inte så mkt vid datan, får liksom aldrig tid och sen är de skojj att umgås med andra, vara i stallet osv. Har kommit på att man slösar alldeles för mkt tid åt att sitta här.Tyvärr blir det nog sen. Men har jag fått mer gjort? Njee, skulle inte tro detta. Men en sak i taget var de ngn som lärde mig.. 

_____________________________________________________________________________________________

Okej, verkligen nog om tjat nu. 
Gårddagen bjöd på skola som var helt okej. Sen hem, käka lite, prata med älsklingen och kolla tv. 
Sen åkte jag buss till stallet och gjorde iordning där. Sen tog jag den lilla hästen som "råkar" vara min till parkeringen vid ridhuset. Lastade min häst och begav mig till Gäsene. Tränade för Claes, och dt gick rätt bra, försökte hitta en ny ridstil. 
De gick väl sådär.. Men de är bara jobba vidare;) 
Kom hem väldigt sent. Så det blev bara sängen direkt;) 
_____________________________________________________________________________________________

Idag var de skola, på hk fick jag ett sms av Linn som frågade om vi kunde rida ut, såklart vi kunde:) 
Så stallet direkt efter skolan. Var klar vid halv sju, hem, äta och sen till stallet igen vid 8 för att kvällsfodra. 
Nu är jag mega trött. Har snackat med älsklingen i telefon nu med, han kmr nog imorgn;):D

Nu ska jag vandra igen. Sova blir de på schemat. Puss

Niklas, min kärlek till dig finns de inga ord för. Jag älskar dig, nu o föralltid<3

2009-02-22
Vaknade vid halv åtta första ggn sen somnade jag om och vaknade inte fören halv elva. Kollade på one tree hill och sen blev klockan halv ett innan jag kom ner. Efter de blev de till att fixa frukost, kollade på skidor och sen somnade jag. Vaknade, kollade lite på hästhoppning och sen gick jag o bytte om och sen stallet. 
Red ut på Pepsi, och han var dum och fattade ingenting vad jag vill. Ibland blir jag less på den hästen.
Gick sen ner för årsmötet och var på de. Efter de åkte jag hem med Eva.
Duschade, lagade tacosoppa och nu sitter jag här o kollar Beck på fyran. 

Imorgon ska jag till skolan och sen ska jag träna;) 

Niklas, jag älskar diig <3

2009-02-21
Har inte skrivit här på länge. När skrev jag här sist, joo tisdags måste de vart.


Joo älsklingen kom ju hit i onsdags, vid 12 och eftersom jag inte mådde bra på morgonen var jag hemma. Vi myste och kollade film och va i stallet. Och hade allmänt trevligt på våran 3-månaders dag:) Du är underbar älskling <3


I torsdags åkte jag o mamma hemifrån halv nio. Till gbg bar färden och vi stannade på scandinavium. Mycket trevligt måste jag säga. Det var bara svenskar som vann och köpte ju en hel del på mässan måste jag ju säga. 
Jag köpte: 
x två schabrak
x mössa
x fram o bak-bens skydd
x sadelgjord
x stigläder
x almenacka

Igår var jag först i skolan, sen kom älsklingen för att han skulle til hk och då passade han på att kma lite till mej först. Vilket var som vanligt väldigt trevligt;) 
Sen kom jag hem och gick ut med Bella, efter de åkte jag till stallet och gjorde iordning för Pepsi. Sen provade jag hans nya saker oxå;) Sen hem, försenad som vanligt och sen iväg på kalas hos kusinen. Var la rätt så kul. Sen hem, kolla tv ifrån gbg horse show och sen sova. 

Idag var de slappt i början, eller mamma väckte mig åtta för att vi skulle gratta pappa. Sen gick jag o la mig igen. Vaknade upp vid 10 och gick ner vid tjugo över. Slappa lite framför tv, käka frukost och sen åkte jag till stallet. Gjorde iordning och sen hämtade jag Pepsi. Red härstorp med Linn o det tog ca 2 timmar. Vi skrittade mest eftersom underlaget är som de är.. Sen åkte jag ifrån stallet vid 4. Hem, fixa till pappa, äta, städa, duscha. Sen kom de gäster hem till pappa. Han fyllde ju 50 idag. Så grattis till han:) Sen åkte dem sista hem vid kvart i tolv. 
Natten kommer avslutas med en film:) 

Imorgon blir de bara slapp. Ska försöka rida Pepsi eftersom jag ska träna med han på måndag. Sen är de årsmöte kl 17 som jag ska försöka gå på. Annars händer ingenting. 

Vi får la se när jag skriver här igen. Ska ju försöka skriva varje dag, men det har ju hänt att jag missat.. 
Ja så lova kan jag inte. Puss


2009-02-17
Ja, fortfarande sjuk men jag tror att febern har gett sig nu. Får man la hoppas i alla fall. Huvudvärken har i alla fall släppt och dt är skönt de;) 

Annars idag blir det till att vika tvätt och kolla film;) Sen ska ju stallet fixas oxå. Ja som sagt, ingen vila när man är sjuk. 

Men imorgon kommer efterlängtade älskling hit och vi ska mysa o kolla film;) Dt ska bli riktigt trevligt;) 

Nu ska jag kila igen. Hej !

2009-02-16
Ussh, jag vaknade idag och kände bara nej, huvudvärk o typ feber. Inte alls kul. 
Så dt blev att vara hemma. Huvudvärken kmr o går och för en stund sen hade jag skit svårt att andas. Vi får se om jag kmr imorgn. 

I helgen var de barndop för Emmie, Jätte fint !:) 
Sen efter de kom älsklingen hit och jag hade mysigt. Sen sov han över, även om vi inte somnade så tidigt så var de en av de bästa nätterna:) Att bara få ligga o mysa med den man älskar!
Sen vaknade man upp med den bästa vid sin sida och sen käka man lite och sen åkte han hem:( 
Då åkte jag o red pepsi tsm med Linn. Och dt gick faktiskt rätt så bra;) Sen hem, äta, duscha, sova. 
Nu ska jag gå igen. Huvudvärk o data, ingen bra kombi.. 

Ciao.


Niklas, jag älskar dig <3

2009-02-13
Hello. 
Idag är de fredag den 13, har ni haft ngn otur? Det har nog inte jag, tror jag.. 
Tiden går ialla fall långsamt nu och snart ska jag ringa älsklingen och kolla hur han har de, sen ska jag bums i säng. 
Skulle egentligen duschat oxå men våran lilla panna har bestämt sig för strejk så dt får bli imorgon bitti. Det är nog de enda, i så fall^^ 

Vaknade och sov lite till och sen gick jag upp. 
Åt frukost som min pappa lagat, thanks:) 
Sen skjutsa pappa in mig till stan och jag o mamma skulle handla på ica och vem skrämmer mig om inte där? Joo vickan och muhammed, gush vad rädd jag blev:o Sen så går dem med mig o mamma när vi letar barndoppresent till Emmie:) Det blev en bok, en sångbok;) Fast innan vi köpte den var vi o åt o det var lite skojj;) Min mamma ägde mig rätt hårt;( Bu på henne!! Muhammed och Vickan skratta och vickan kmr lägga ut dagens kommentar, var så säkra.. 
Sen kom Emilia vid 3 och då gick jag o hon ensamma lite och kollade / köpte saker. ( dt är ju alla hjärtans dag imorgn... ) Hoppas älsklingen blir glad för de jag har köpt, jag la faktiskt ut rätt mkt och då hoppas jag han blir glad, men nu är alla mina pengar slut (igen:() och jag ska till skandinavium på torsdag. Ja, ngn som har en skattkista som jag kan få låna? 
Sen så fika vi osv. 
Sen tog jag bussen till stallet, var väldigt kallt att gå. Men tills slut var jag i alla fall i stallet och jag fixade iordning och sen tog in snyggingen, gick en sväng och sen åkte jag hem. Det var nog första ggn jag inte frös;) Äntligen har jag lyckats ta på mig rätt kläder(Y). 
Sen så skulle ju jag duscha, inget varmvatten, sen gick jag ner o åt, sen kolla jag varmvattnet igen men nee då.. Pannan har gett sig i strejk. 

Och bu för den. Nu ska jag gå för imorgon ska jag på barndop. 
Hasta la vista;)

2009-02-12
Jag vill inte sova för dagen har gått alldeles för fort. 
Jag vill att det ska bli ny morgon för då händer det roliga. 
Jag vill ha, jag vill ha en ny mobil för min suger. 
Jag vill ha, jag vill ha massa saker. 

Ussh, jag vill verkligen inte sova men john blund hinner ikapp alldeles för fort.. "/

2009-02-12
Då var även jag på plats. 
Och idag gick jag upp tidigt för älsklingen skulle komma. Sen kom han och vi har myst jätte mkt och det har vart helt underbart, älskar verkligen den pojken:) <33
Och sen har jag ätit och kollat tv. 
Dagen har vart super duper:) Kunde inte vart bättre;) <33

2009-02-11
Ja, dagen blev till slut att jag efter hade skrivit här. När skrev jag här? 
Joo jag bytte lakan, jag damsög. Jag gick ut med vovven, jag duschade håret. Jag åt och jag pratade med Niklas i telefon:) Sen åkte jag o tränade:) Och sen har det blivit tv och nu hamnade jag här. 
vilket inte längre kmr stämma. För nu ska jag sova. Godnatt !

2009-02-11

Ojj vad jag städade igår. Nästan att jag städade för mkt. Eller inte..x) 
Men nu ska det bli ändring på detta. Ska nu byta lakan och damsuga. Sen när voven kommer hem, som är puts veck ska jag gå ut o gå med henne i detta "fina" väder och sen ska jag duscha. Ska försöka få i mig lite mat under vägen oxå x) 
Sen ikväll ska jag åka o träna:) Ska bli skojj;) Förutom att Pepsi har hosta;( Och det är inte alls kul, vi får la se hur det går idag;) 
Annars vaknade jag idag och åt sen skjutsa pappa mig till stallet, jag mockade och gjorde i ordning och sen åkte jag moppe hem i snöväder. Inte alls lika skojj tyvärr. Men jag trotsar alltid vädret. Klart man gör det.. haha x) 

Imorgon kommer älsklingen hit och det ska bli hur skojj som helst)<3 Saknar den människan väldigt mkt!! <3


Jag har bestämt mig, jag ska göra ngra uppoffringar i mitt liv. Livet jag lever nu ska suddas ut. Jag ska bli en mkt bättre människa. Jag ska göra det jag vill och inte vad alla andra vill. Vissa kan få lida för detta, vissa kan bli glada för detta. 
Men mitt nya liv börjar nu och det gamla livet är nu puts veck!



<3

2009-02-10
Hej o hå. bland försvinner dagarna fortare än man sett dem:S
Dagen har bara vart slapp och ska snart börja damsuga och byta lakan och den biten. Ibland kan livet vara bra tungt :(   Senare ikväll ska jag rida:) Längtar efter min bushäst. Och längtar tills alla tävlingar drar igång:) 

Gårdagen var bra, lilla jag städade lite i mitt rum först och sen åkte jag moppe till stallet, trotsade vädret och gav mig an på att de skulle gå. Och visst gick de;) 
Ingen vurpa där inte.. 
Sen skrittade jag ut med Evelina. Ska försöka rida så mkt som möjligt ute för min älskade häst har lite hosta:( 
När jag var klar i stallet gick jag ner till ridhuset där jag mötte Emma och så hängde jag med och kollade på när hon tränade Bonanza. VIlket såg väldigt bra ut:) 
Sen hem, frusen som fasen x) Åt, duscha och sen kolla jag på tv. 

Nu ska jag gå, funderar på att göra Kickoffen filmen;) Kiss <3

2009-02-08
Hej o hå vad dagarna kan gå fort. 
Dagen blev tills slut såhär: 
Gick upp. 
Anmälde mig till malmö.
Åt frukost
Åkte till stallet, lunchfodrade
Åkte till Maria, trimmade Bella
Åkte till stallet igen, red ut med Linn och fixade stallet
Åkte hem
Åt 
Och nu sitter jag här.  Ska snart ta en dusch och sen slappa, är hur trött som helst så det blir nog tidigt i säng även om det är lov. Ska rida peppan imorgn osv. 

Ja, vi ses !<3


2009-02-07
Tjosan i stugan. 

Innan jag går o lägger mig skriver jag lite snabbt här. 
Vaknade först av väckarklockan idag, gick upp, gjorde frukost, åt den x) och sen åkte jag till stallet. Fixade iordning där och sen hem igen, duscha och sen till u-hamn.. Tog bussen till Borås där Niklas mötte mig:) Hängde med han hem, där shivan var, även om han oxå var på bussen och försökte gömma sig men inte lyckades eftersom jag hade aningar men tkte att dem kunde få köra sitt lilla spel.. 
Hade jätte trevligt hos Niklas och sen var hans mamma jätte snäll och körde mig till u-hamn där min moder kom o hämtade upp mig;) 
Sen käka jag och sen hamnade jag här. 

Nu ska jag sova. Ögonen är väldigt tunga.. 

Imorgn är de ny dag;) 
KISS <3

2009-02-06
Okej, jag börjar, Anonym, skriv ditt namn nästa ggn så jag verkligen kan förklara vad jag menar. För de var inte så jag mena.!

Vi tar ett steg närmare nästa år^^ 

Idag har skoldagen varit tröttsam... Hade enorm huvudvärk men efter lunch gick den över som tur var annars hade jag fan dratt hem.. Orkar inte skriva ngt om skoldagen utan ger mer tid åt hoppningen nu med Pepsi på kvällkvisten.. 
Hoppspecialen var la bra, vi var väldigt många o ojämt. Hoppade inte så högt och de tog lång tid innan vi kom igång. Så nja, hoppspecialen var inget för mig. 
Nu ska jag snart äta, pappa har lagat godig mat och de ska nog mätta min mage;) 
Sen blir de bara att slappa och tat lugnt. Sova tidigt (Y) 

Imorgon ska jag upp tidigt, fixa stallet, pappa ska köra mig till busstationen och sen ska jag åka buss till bästa pojkvännen ever;) Ha trevligt med han och Shivan som jag kommer att möta för första ggn, han äter nog inte upp mig hoppas jag.. x) 

Sen på kvällen blir de intressant hur jag tar mig hem ifrån u-hamn, men de är ett senare bekymmer. Nu ska jag dra. 
Hasta la vista;)

2009-02-05
Just nu dunkar mitt huvud ngt fruktansvärt och jag tror inte jag pallar plugga. 
Jag bara säger till allt plugg, dra åt helvete !
Har 10spanska ord, en so inlämning, en no inlämning, 40 engelska ord, jag skulle kunna hålla på hela natten.. 
Så jag ska nu lämna datorn för att få bort huvudvärken och tröttheten och hoppas på tummen upp att jag kommer imorgn till skolan, för jag orkar verkligen inte med denna skit mer. Säger bara, när man har FÖR mkt att göra blir de inte lätt... Just nu vill jag bara ha lov.. :) 

Hayys<3

Niklas <33

2009-02-05
Åh denna skola. Jag ger nog snart upp. Varför varför varför? 
Har 40 engelska ord att lära mig tills imorgn, plus en so-inlämning, no-inlämning och spanskaläxa. TILL EN ENDA DAG?:O Åh vad jag önskar att de är lov nu. Men imorgn är de faktiskt de;) Och dt ska bli jävligt skönt:) Som tur är så tar Sara Pepsi idag så jag kan ägna min lilla tid åt att plugga. 

Skolan idag började med ett np- uppsats . Åh vi satt till 10.40, fast jag satt till ca 10.45. Jag hade kramp i handen. Buu:( ajj vad ont jag hade, har fortfarande lite ont och jag var helt blå på ett finger. Ussh vad jag hatar att skriva mkt o länge :( Fast själva np gick ju bra, får vi hoppas i alla fall. Lyckades skrapa ihop 9 renskrivna sidor:O 
Sen hade vi lunch och efter de idrott då jag inte var med för jag lyckas glömma kläder plus att jag har ont i tån:( Så jag o Thor gick ut o gick ist. Vi gick till Ica och köpte tuggummi;) Trevligt Trevligt;) 
Sen efter idrotten hade vi svenska då vi hade ordlekar. Skojj, skojj;) Jag, Adam och Muhammed förlora .. Haha x) Men skojj var de i alla fall;) 
Sen hade jag coach samtal med Anneli. Kom fram till bra saker, ska bara hålla detta med.. x) Haha. 

Ne nu rinner tiden iväg, måste se till att få annat gjort. Hajjs!<3

2009-02-04
Ja dagen, hur har den vart? Joo rätt okej faktiskt:) 

Måste dock börja o rätta mig inför föregående inlägg, pepsi går utåtställd och går självklart på yttertygel men det var inte så jag skrev som jag menade. 

Idag började dagen med stress som jag tydligen alltid lyckas lägga in på morgonen. Fattar inte hur jag lyckas? 
Kom i alla fall i tid till skolan och började med Bild då de visar sig att Dan skulle skjutsa sitt barn till tingsholm och var 20 min sen och vi fick ha fri tid först. Det gick åt till att måla hjärtan på ett papper. Tror de lutar mot Mvg i mitt fall X) Sen satt vi o dryga i matsalen i ca 20min innan de var dags för matte, och jag har kommit på att lösa x,y,a osv är rätt lätt faktiskt. Så att räkna idag gick i rasande takt;) Sen lunch som slutade att jag o Vickan gick till Villan och satt o snackade med Pia ist;) Sen hade vi svenska då alla i klassen fått ngt konstigt att äta eller ngt sånt, eller att alla vill ha Ig, eller att ingen är alls intresserad av de som kommer imorgn. Jag vet inte riktigt. Kan nog vara lite av varje x) 
Sen slutade vi, och vem träffar jag inte då? Joo min älskling :)<3 Åh vad jag har saknat denna pöjk;) 
Så satt vi en stund ute och träffade lite fölk sen gick vi hemåt. Väl hemma hade vi de myys;) Sen åkte vi till stallet vid 5 och jag fixade hos Pepsi, broddade han så han inte ska halka.. Riktigt förbaskat halt ute nu.:S 
Sen hem igen, mysa lite innan han skulle hem :( Saknar han redan. Men ska nog till han på lördag;) Det blir sköjj;) 
Har oxå kommit på att de kanske är bra att vi är ifrån varann lite, men han är fortfarande otroligt saknad. Jävla skola !!! :O 

Men nu gött fölk ska jag luta mig tillbaka och sova. Har nu Np, uppsats imorgn så det gäller att vara riktigt förbered. Så Godnatt;)<3

Niklas, du är mitt allt, mitt halva hjärta. Dt ska alltid vara vi, kommer du ihåg våra framtidsplaner tsm? Åh vad jag älskar dig;)<3

2009-02-03
Ussh vad jag saknar Niklas. Jag saknar han så att de gör ont "/. 
Skulle kunna sitta här o gråta för att jag saknar han så jävla mkt. 

Idag, se alla andra helt glada osv. Det kommer göra ont i mig att inte kunna se ditt vackra leende i skolan igen. 
Du är så jävla saknad så dt finns inte med ord att beskriva. Vad ska jag göra?

2009-02-02
En sak är säker. När man åker till stallet blir man genast mkt gladare. Att se Pepsi titta på en med öronen framåt. När man ropar på han i hagen och han kommer. Då stortrivs jag:) Och sen när han även gör som man säger är ett stort plus. Förutom att han går på yttertygel i vänster varv (hmm dt får jag jobba mer på .. ) Sen att Evelina var i stallet och gjorde en väldigt glad är inte alls fel. Tack !

Sen hem, frusna tår och äta. Nu har klockan blivit för mkt och jag ska in i duschen. Imorgon är det Np och dt kommer gå kass för mig. Eller kanske inte. Eh vi får se. Önska mig lycka till bara så fixar dt nog sig;) 

Älskling, jag älskar diig <3

2009-02-02
Ussh, kan inte beskriva med ord hur ledsen / besviken jag är. 
Dagen började la rätt bra men har slutat i katastrof. 
Orkar inte förklara eftersom de flesta vet vad det handlar om. 

Jag hoppas Pepsi är på mkt bättre humör än vad jag är.. 

Och alla som stöttat mig idag och kommer stötta mig framöver, tack ! Ni betyder mest.

Morgondagen kommer vara exakt lika tuff som denna dag, så jag lär behöva er.

2009-02-01
Skulle kunna skrika ut hur glad jag är just nu !!
Jag red pepsi och dt gick bra. Han var lite trött och kändes inte på topp men han kan inte alltid göra de. Sen så skulle vi då mäta han. Jag som inte skulle vara nervös var hur nervös som helst. Först skojjade mätmännen lite och dt enda jag tänkte var, men mät då !!
Så mätte han och då stod mätpinnen på 141. Onej tänkte jag, dt är kört. men så frågade han om pepsi hade skor och då sa mamma ja, både skor och snösulor. Sen lyfte han hoven. Shit nu ska han mäta skon tänkte då jag. Men nee inte alls. Sen ställde han ifrån sig mätpinnen och sa inte ett ljud. 
Sen tills slut sa han, du hade tur. Han blev 140.0. 
Då tog luften ur mig. Och bara klappade och pussade på Pepsi. Han är underbar !!! Sen fick han gå ut och beta lite medan jag pustade ut min nervositet . 

Sen när han kom tillbaka till stallet fick han gå ihop med Ollie och dt gick prima;) Så nu går han ihop med sina kompisar:) Hihi och imorgon ska jag mocka, göra mat, göra hö och rida pollen min;) 

Nu ska jag avsluta dagen med ostkaka och film ;) Vi ses !<3

2009-02-01
Hej o hå. Nästa dag är kommen och jag sitter och latar mig i sängen. Ska snart gå upp och äta lite frulle;) 
Gårdagen bjöd på massa roligt;)

Sara och jag var i stallet och putsade, sen red jag Pepsi en kort sväng. Efter det gick vi upp med pepsi till Juntorp och släppte ihop han med Toy. Dem sa ingenting. Sen fixade vi, tog upp allt till stallet osv. Sen var det dags att ta in alla hästar och då tog jag in Pepsi, i hans nya box. Och jisses vad glad han var. Han stod bara med öronen framåt hela tiden. Det var underbart att se !!

Hem igen, pratade med Fanny:), åt, pratade med Niklas:)<3 och sen duschade jag och sen kolla jag andra avenyn och käka chips(Y) sen somnade jag.


Denna dag kommer bjuda på stallet om bara en liten stund, sen ska jag rida och mäta Pepsi. Hoppas nu att han blir en C-ponny. Håll alla tummar ni kan !!!

Sen får vi väl se vad som händer. 

KYSS!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0