Mars 2009


2009-03-23
Hm, vart ska jag börja att skriva. 

Kan ju informera kort att jag har vart i Malmö på utställning och tanten som dömde gillade vi inte. Och hon gillade inte Bella heller.. Så ja, saken var la rätt klar antar jag.. Men vi hade skojj i alla fall och det är huvudsaken. 
Men nu börjar utställningarna på allvar;) Hihi;) 


Idag vaknade jag med magvärk och det blev hemma för mig. Den har gått över nu och innan var jag på promenad med Bella, det var jätte skönt att bara vara ute o gå och inte tänka på något utan bara gå och njuta av naturen. Jag tror faktiskt jag är en riktig skogsmänniska så jag tror inte det kommer bli någon stad för mitt liv när jag är vuxen;) 


Det känns som om du har tappat alla dina känslor för mig. Och nu vill du bara bråka o bråka för att göra så att jag tappar mina känslor för dig. Något som sårar mig är att du tjafsar och bråkar hela tiden och bara inte skiter i det jag säger, eller gör. För jag trodde du kände mig så bra att du vet vad jag menar o inte. Det som är väldigt synd är att jag tyvärr har tappat känslor för dig, något jag inte alls gillar men när man gör en person så illa så vet jag verkligen inte om du älskar dig eller inte. Det är så jävla svårt och jag trodde att vi skulle klara detta tillsammans men om det fortsätter såhär så orkar jag inte längre. Jag har sagt det innan men nu menar jag det verkligen. 1 gång till och det är över.

2009-03-17
Ja man ligger hemma och inte gör ngt. Ussh, jag hatar verkligen att vara sjuk. och denna termin har gått åt helvete, jag har verkligen haft otur "/ Poor me, eller inte. Men nu måste jag ta tag i mitt liv, bli en bättre männsika osv. 
Ja visst har jag sagt de innan men nu måste jag ta tag i det;) Tummen upp för de. (Y)

Så dagen har gått åt till att bara sova, typ? 

Ska inte göra så mycket idag, stallet sen osv. Sen imorgon blir de nog skola ;) Och efter de kmr älsklingen:) Hihi, jag saknar han mega mega mkt!! 

Japp, nu ska jag gå. Pusspåer;)

2009-03-16
Ussh, vaknade i morses och mådde jätte illa. Men jag tänkte att jag skulle fixa det men när jag hade gjort te och satt mig i soffan mådde jag så illa att jag var tvungen att spy "/ Så jävla äckligt är de!! 
Så det blev till att stanna hemma, gick upp o la mig och sov till halv tio. Har pluggat lite, på svenska inlämningen, eller Ondskan som skulle vara inne för hur många veckor sedan som helst. Det är inte min bästa sida, kan jag ju inte säga. 

Föresten när skrev jag här senast? Måste vart torsdags tror jag, jo det var de. 
I fredags var jag i skolan till kvart i elva ungefär, sen gick jag och Emilia hem. Mamma kom vid kvart i tolv och hämtade oss och då satt Johanna och Matilda redan i bilen:) Sen begav vi oss mot Flämslätt. Och visst var de roligt? Jag hade ialla fall jätte skojj:) 

Sen lördagn fyllde älsklingen år:)<3 Så efter lägret åkte jag till stallet och så kom älsklingen dit:) Sen åkte vi hem, jag duschade och åt o lite så. Sen kollade vi på melodifestivalen och hade jätte mysigt;) Sen somna vi runt tolv:P 

Söndag, igår vaknade vi vid 7 och käka frukost o så. Sedan bar de iväg till stallet, för de var ju tävling;) och det gick super för mig:) i Lcn gick jag dubbelnolla men satsa inte och därför kom jag precis utanför placering. I Lbn blev det lite missförstånd mellan mig och Pepsi och drf stannade han i omhoppningen:P Men jag är jätte nöjjd!! Och Pepsi är underbar:)<3
Och älsklingen är helt underbar som hängde med och kollade:) Jag älskar diig så mkt älskling:)<3

2009-03-12
Hellojsan;) 
Idag har det vart skola. Mkt trevligt o roligt och jag har kommit på att välja träslöjd var inte mitt smarta drag.. Missade först hela plankan med skruvarna och fick göra om precis allt. Sen blev det jätte snett med botten och fick hyvla och då blev resultatet att de blev för litet. Ack Ack. Jag säger bara, träslöjd är verkligen INGET för mig. Dock har jag ju valt de. Men det är faktiskt skojj;) 

Nu har jag precis gjort rent benskydden och ska fortsätta med stövlarna precis typ exakt nu. Och sen blire packa eftersom jag är nu konfaledare och ska iväg på konfa läger imorgon efter np:P 
Så vi ses säger jag till allihop;) Hoppas ni får en bra helg, jag kmr nog få en toppen helg;) See yah;) 

Niklas, jag blir orolig varje ggn du typ blir sur på mig. Orolig för att det ska gå snett, du ska göra ngt du inte vill och så krossa mitt hjärta. För när man är typ arg kan man inte kontrollera sig själv. Snälla förlåt, jag mena verkligen inget illa. Jag älskar dig <3

2009-03-10
Idag är de exakt 1 månad kvar tills den dagen för då 16års sedan en människa kom till världen. Om man skulle vara lite mer exakt så blir de väl jag.. x) 

Idag har vi haft studiedag, lite gött faktiskt, kunna bara ta det lugnt, den som gjorde de. 
Jag då, gick upp vid kvart i tio och gjorde mig i ordning och sen dra på konfamöte. Vilket var väldigt skojj;) Jag tror lägret kmr bli superlyckat;) 
Sen väl hemma vid 2, och tiden rann iväg må jag lova. Mötte jag vid bussen min söta underbara älskling:) 
Det var superskoj att han kom hit idag;) 
Och när vi skulle åka till stallet ville han åka moppe, den dumma idioten. Kallt som skrutt var de både dit och tillbaka. Och sen när vi kommer hem får jag inte höra något annat än klagemål över älsklingen onda knän i samband med kylan.. 
Sen vid 8 åkte han hem:( och jag saknar han redan.. 
Sen fixa jag lite mat och sen satte jag mig vid tv. Vid tio i tio tog jag en dusch och sen hamnade jag här. 
Nu ska jag luta mig tillbaka, möta john blund och se till att helgen kommer snabbare då det blir tävling igen;) 
Morsning korsning ;)

Niklas, du äger mitt hjärta, och det kommer alltid tillhöra dig <33

2009-03-09
Dagen i skolan har vart helt okej. Att gå till tio i tre är lite drygt.. 
Sen efter skolan la jag mig i soffan och inte gjorde mkt. Innan älsklingen ringde. Myssigt att han ringde, skönt att höra hans röst:) 
Sen åkte jag till stallet, mockade, tog in hästarna, gjorde all mat och sen red jag ut med Pepsi, Eve o Ollie. Det var skoj. 
Sen kom jag hem och har inte gjort någonting. 
Förhoppningsvis kommer de mat snart för jag är JÄTTE hunrig 

Imorgon är det studiedag och då ska jag först på konfa möte och sen kommer älsklingen. En helt underbar dag:) 
Kiss <3

2009-03-08
Hej hopp. 
Dagarna har försvunnit och jag har inte suttit alls mtk vid datan och snart ska jag vandra iväg här ifrån igen. 

Denna dag har varit bra, tävlingen var de blött men helt okej;) 
Fick 2 stopp i första och i andra blev jag dubbelnolla med 3 hundradelar ifrån vinnaren, Lite typiskt. Men förhoppningsvis gåre bättre nästa ggn;)

Nu ska jag försöka kma in i duschen sen ska jag ta dt lugnt. Vi ses;)

2009-03-03
Ja, jag är inte sjuk. Ingen feber eller så. Men vurpade med moppen igår och slog i höften typ så kan inte sitta upp. Har halvlegat hela dagen. Får se om det blir ridning idag, ska ju försöka ta mig ner sen får vi se om det blir ridning av de. 

Annars har dagen vart slapp. 

Igår var de skola, efter skolan tog jag moppen direkt till stallet och red ut med Emelie. och sen tog jag in hästarna och efter de gjorde jag stallet. Sen skulle jag ju hem men vurpa med moppen så mamma fick kma o hämta mig. 
Sen kom Emmie hit och så åkte Per o Tina på musikal och Emmie fick vara här. 
Först busa vi och när Emmie blev lite ledsen så gick vi ut o gick med vagnen o Emmie o Bella. 
Sen när vi kom in så sov Emmie jätte länge. Sen vakna hon precis innan Tina o Per kom hit igen. Sen stannade dem o åt macka och sen åkte dem hem vid halv tolv ca. Sen tog jag en dusch;) 

Nu ska jag kolla tv. Hay!


Niklas, du är min man:)<3

2009-03-01
Och så var de första mars.. 

Dagen har varit slapp, bara stallet som har stått på schemat.. 
Det gick la som de brukar och jag frös inte för en gångs skull. Sen har moppe säsongen startat för er som inte vet. Så allihopa ta ut era mopeder nu!! Det är ju faktiskt mars!!.. 

Imorgon gäller skolan igen och sen ska jag rida ut med Emelie. Förhoppningsvis är jag hemma innan halv sju. 
Nu ska jag fortsätta kolla beck. 

Så ni alla får ha de super!

Niklas, min kärlek till dig blir bara starkare o starkare. Att du finns i mitt liv är jag väldigt tacksam för. Sen den dagen vi blev tsm har jag svävat på moln och jag gör de fortfarande. Visst vi har haft våra mörka stunder men vi har tagit oss igenom det oxå. Jag hoppas detta håller många många år, till o med hela mitt liv för en sån här känsla har jag aldrig kännt innan. Jag har vunnit högsta vinsten exakt som på lotto, och tro mig det finns ingen bättre vinst. Detta är den bästa vinsten av alla. Det finns ingen bättre. 
Lämna mig aldrig, du är mitt liv sötnos och du kmr alltid vara halva mitt hjärta vad som än händer. 
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0