November 2008


2008-11-29
Ojj vart ska jag börja? .. 
Igår var de skola, efter skolan så åkte jag hem, slappa lite sen stallet. Red barbacka och kommit på att det är as nyttigt. Så ska börja göra det lite mer nu;) .. Hahah x) 
Efter stallet slappade jag och sen var de idol som gällde, äntligen åkte johan ut!! TACK! 
Efter idol så vare sängen. 

Idag började dagen med slapp och sen 3 äggmackor, sen slapp. Vid 1 åkte jag ut till stallet, full gång som vanligt. Jag red ut, ramlade av. Red 3 varv på travbanan. Red hem, fixade pepsi, åkte hem, slappade. Kände att jag mådde sådär i kroppen. Duschade Bella. Duschade själv. Åkte till stallet och kvällsfodra. Åkte hem och åt och kollade på Mamma mia=) 
Sen har jag suttit och underhållt Elin när hon städat. Måste bara säga att hon suger på att städa !!.. 

Nu ska jag gå. 

Niklas, Ilikeyouverymuch <3

2008-11-28
Nej, klockan är alldeles för mycket. Nu ska jag sova. Jag uppdaterar imorgn!
Niklas<3

2008-11-27
Asså seriöst, var tar tiden vägen? Klockan är ju redan fem i tio:O 
Då blir nästa tänkande, när var det den 24? .. Typ måndags va? .. 

Vad gjorde jag i  tisdags? .. 
Joo jag var först i skolan och träffade alla härliga personer:) Sen tog jag, Emilia och Niklas buss in till U-hamn där vi träffade Muhammed. Först gick vi till bokhandeln där jag köpte papper och kuvert, sen gick vi ner och åkte buss upp till Emilia. Där hade vi snökrig och jag blev nerdragen i snön 2 ggr. Fast jag drog ner Niklas med;) .. Haha, det var riktigt skojj!.. 
Sen var vi på tingsholm och kollade gymnasie, jag har inte blivit mkt klokare kan jag säga.. Efter det var de sängen:) 

Onsdagen gick åt till skola, sen skynda hem och hämta kläder sen direkt till stallet och skulle rida med Tove men så fick hon årselev - sak och var tvungen att visa massa folk hur man putsar. När hon var klar med det var de så mörkt att vi red i paddocken ist. sen var de hem och sova;) 

Denna dag har gått åt till skola och sen hängde Niklas med mig hem:) Dt var jätte mysigt och han stannade till 20. Sen har jag suttit och pluggat, och dt krångla som faan så Anneli får inte So-saken imorgn heller för jag orkar inte skriva färdigt den nu. För nu är det sängen som gäller. 

Imorgn ska vi fira 1.a advent i skolan och sen blir det stallet efter skolan. Sen blir det la slapp och kolla på Idol;) Vi ses;)<3

Niklas <33

2008-11-24
Nu ligger jag någon dag efter. Men om jag ska vara ärlig så springer tiden bara iväg:O Dt är rätt läskigt faktiskt.. 

Morgondagen gick åt till slapp, slapp och pluggande. Jag skrittade ut med Emelie och vi kom till en väg:O Vi visste inte riktigt vart vi var.. :O 

Dagen har de vart skola, skojj att träffa sööt igen;) <3 och alla kompisar:), jag försöker ialla fall umgås med mina vänner så mkt som möjligt;) .. 
Sen var de hem, gjorde pastasallad och sen stallet en stund efter, red - han var lite stimmig, men tills slut gick de bra:) .. Buspollen;) ... 

Efter stallet var de mat och nu sitter jag här och typ ugglar.. x) .. 
Jag vet inte riktigt om jag snart ska duscha. ;) .. Haha x) 

Pusspåer;) <3

Niklas, jag gillar dig otroligt mkt;) <33

2008-11-22
Ligger bara 1 dag efter ;) haha, som om det skulle vara till någon bra sak.. ;) .. 

Igår var de full rulle, jag gick upp vid 9 och började städa:), åhh duktiga jag x) 
sen blev de frukost och efter de stallet, red inne för de var svin kallt, och jag red inte så länge.. 
Sen hem och sen kom Emilia, då fixade vi i källarn osv. Sen duschade jag och efter de kom Muhammed och Niklas, och dem var med oss hela kvällen, det var mysigt och skojj:) 

Idag gick vi upp vid halv tio, as trött !! Städade i källarn efter igår och sen käkade vi frukost, efter det var vi ute och gick med Bella, jag och Emilia asså,.. Sen vid 12 åkte hon hem och då åkte jag till stallet, red länge och "hoppade" lite. Dt gick rätt så bra;) Sen hem, åt och duscha efter det till u-hamn och lyssna på Elin. Sen hem och hämta Totti, och sen hem, gick ut och gick en liten sväng. Sen mat och sen har de vart slapp;) .. 

Imorgon ska jag upp rätt så tidigt och plugga.. "/.. Booooring.. Men hoppas morgondagen går snabbt så det snart kan bli måndag för jag saknar min sööt så mkt :)<3

2008-11-20
När var 17? .. Typ måndags. 
Då ska vi se vad jag har gjort sen måndags. 

Tisdags var jag i Borås hela dagen och kollade gymnasie, helt okej!.. 
Onsdags, igår närmare bestämt så vare skola och sen var det träning på kvällen. Det gick ganska bra, bäst gick det i början:) 

Idag har de vart skola och sen gick jag och mamma ner till kusinbarnet Hampus:) Det var jätte mysigt:) 
Nu ska jag äta, städa och sen kanske film;) 

N<3

2008-11-17

Tiden går så snabbt och mitt bloggande har la varit upp o ner.

När jag bloggade senast var de den 7 november och jag kan ju säga att de hänt massa sen dess;) 

Den 8 november var de hundutställning i Svenljunga, fick 1 och 2:a med HP.

Den 9 november var de fars dag och jag var i stallet, sen åt vi på Kina:) 
Den 10 november var jag hemma från skolan, sen åkte jag o klippte mig, efter det var de dansträning och sen stallet. 
Den 11 november var jag i varberg och kollade gymnasie, intressant;) 
Den 12 november var jag och Fanny i borås och shoppade:) Hittade 2 kläningar/tunikor och en mys tunika.. :) 
Den 13 november var de skutt:) Mkt skojj:) 
Den 14 november var de genrep hela dagen. Kom inte hem innan 23 / 23.30. 
Den 15 november var de konsert och det var hur bra som helst:) :) Sen efterfest som var attans skojj

Den 16 november var det systers födelsedag, och sov hur länge som helst.

Idag har de inte hänt så mkt, stallet osv. Nu ska dagen avslutas med en dusch;)



2008-11-07
Jag vet, jag är inte bra på att uppdatera. Men inte så mycket som hänt faktiskt.. När var den 1 november? .. x) .. 

Sitter här och tänker på hur den perfekta killen ska vara, snäll, neeh genomsnäll, underbar, en kille som verkligen lyssnar. Snygg (ett stort stort + liksom^^ ) .. En kille som en helt enkelt PERFEKT!

Men jag tror inte jag kommer kunna hitta någon sån person. Det är väl helt enkelt att ge upp. 

Idag har jag vart o kollat på High School Musikal 3 !.. BÄSTA <3 HUR bra som helst .. !!!!

Nu ska jag gå igen. Kisses

2008-11-01
Ussh vad mörkt det är ute.. :O 

och jag sitter och kollar på D-ponnier, ussh tanken skrämmer mig att behöva sälja Pepsi men blir ändå sugen att köpa D-ponny, jag vill lätt ha två;) .. Vil köpa gård osv.. Men dröm o glöm typ^^ .. Fy fasen x) .. 
Men det skulle vara superkul att köpa en D-ponny som hade lite mer fart i sig och så, men som sagt dröm =glöm!!... Det kommer aldrig bli så.. :P .. 

Idag har jag skrittat ut med Ebba och Grynan, det var mkt trevligt;) .. 
Sen slappade jag, och sen fick jag för mig att jag var tvungen att städa ordentligt i mitt rum och vad jag städade. Det blir ju jätte rent:) .. Fixade med lampor, vattnade blommor osv.. Inte alls kul att städa men det blev ju jätte fint nu:) .. Jag är supernöjd, ska bara fixa en dag med att hänga upp tavlor och sånt;) .. 

Sen duschade jag och käkade kvällsmat;).. Imorgon är det agility som gäller;) Efter det trimning med vovven och sen rida;).. Ifall jag inte får för mig att gå upp jätte tidigt imorgn och rida då.. Men det får vi se hur det blir med den saken.. :P .. 

Nu ska jag ialla fall lämna datorn och bege mig mot rummet, för att hitta på ngt annat att göra. Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0