Oktober 2008


2008-10-31
Nu är det nästa november, lite scerry faktiskt men man överlever nog? .. 
November är dock alltid trist och tråkigt eftersom det bara är mörktmörkt o mörkt i dem månaden. Fast det är det iför sig i December med, men då brukar ju snön lysa upp det lite;) Om det finns ngn vill säga;).. 

Dagen har vart tröttsam, gud vad trött jag har vart. Jag fattar ärligt ingenting eftersom jag inte sovit dåligt eller ialla fall inte jätte dåligt men ändå har det varit en otrolig slapp dag idag.. Jag fattar fortfarande inget.. 

Imorgon är det inget inplanerat utom stallet på förmiddagen typ^^, funderar på att rida ut, men vet inte om jag kmr ut själv?... 

Nog om det, om jag inte kommer i säng nu kommer jag aldrig vakna upp imorgon. Vi ses allihopa.. 
Ja just det, imorgon hoppas vi på bra väder så jag ut o fota lite mysiga höstbider så att dem kan komma upp på sidan. 
www.freewebs.com/neeaahspicutre

Puss

2008-10-27
Jag är så förvirrad. 
Tänker på dig varje minut
men på något sätt får det mig att fundera, 
gillar jag dig? 
Jag skulle bara vilja veta,
hur är dina känslor för mig? 
det känns som det bara är vänner-känsla 
och inget mer, vill du att det ska vara så, okej. 
Jag är förvirrad om hur mina känslor är till dig. 
Fundersam... 


Det är bara dig jag tänker på.. 



Finns det hopp?

2008-10-23
Jag vill inte, jag vill inte.. 

Men innan jag ens börjat försöka ger jag upp, men jag tror inte det kmr bli något i alla fall. Så jag ger upp !"/ </3

2008-10-21
Idag har jag ialla fall vart i skolan, men tack vare mina stört sköna kompisar vid namn Niklas och Muhammed önskade jag inte att jag gick dit !! .. Jag går inte in på detaljer utan lämnar det såhär. 

Nu ska jag gotta mig i soffan och försöka få en blund eller två.. Sen blir det stallet, får se vad som hittas på, troligen blir det till att rida inne eftersom regnet ÖSER ner.. 

Hej o hopp;)..

2008-10-20
ussh kunde inte somna i natt. Täppt väldigt täppt näsa så därför gick jag ner och la mig i soffan vid 3 och då somnade jag. När jag vaknade kl 6 hade jag sovit i ca 3 timmar och mitt huvud plus hela kroppen kändes alldeles för tung. Så därför beslöt jag mig att inte gå till skolan.. 
Har sovit / kollat på film idag, det blir nog även en till nu;).. 
Har även bakat kladdkaka och ugnen är inte på min sida idag, det är osigt i HELA huset..:( :( .. Höhö det är inte alls kul "/.. 

Ne nu ska jag gå. Haaj !<3

2008-10-19
Tävlat idag, och är såå nöjjd man kan vara:) .. Visst jag fick ett pet men jag går inte efter resultat utan efter känsla:)
Och han gick såååå bra..
JAG ÄLSKAR DIIG PETTSON. DU ÄR MITT ALLT !


2008-10-18
Ny dag idag, och nu ska jag bege mig till stallet så att de blir ngt gjort här hemma för mig. 
Efter stallet ska jag ängna ca 1 timma åt att putsa, sen blir de banbygge ikväll. Sen blir de slapp:) 
/L

2008-10-17
Vet ni hur mkt jag är emot bloggar egentligen? Egentligen är det inget fel med det överhuvudtaget, det är bara när man har skrivit HUR mkt som helst och klickar på "spara & publicera" så skiter sig hela internet, egentligen inte bloggens fel men jag blir ändå tjurig över att behöva blogga igen.. och de hoppas jag vissa kan förstå, så just nu är jag till o med KASS på att blogga (A) .. 

Sen skyller jag alltid att jag har mkt o göra, och de ligger en sanning i de, men ändå inte.. (A).. Ännu mer att skylla på är att jag inte har haft ork. Ska jag fortsätta? Fast jag har nog inget mer att skylla på.. Vad håller jag på med egentligen? 

Dagen har varit bra(Y). Skola idag, har ju haft magvärk i 2 dagar nu:( De är pyton !! :(:(.. Skolan gick bra, fast magvärket inte ger sig så har de blivit bättre. Efter skolan åkte jag till stallet direkt och Peppan har blivit bra nu, eller bra o bra, bättre. Fortfarande sår :( men haltar inget:) Possetivt. Har dock kommit på att jag nog inte kmr att kunna rida med benskydd på söndag eftersom jag är rädd att de ska trycka.. Vi får la se hur de blir.. 

Nog med snacket. Nu ska jag kolla på Idol, vem som åker ut;) ... Sen blir det idol eftersnack och efter det sängen:) En efterlängtad sådan oxå;) .. Hihi.. PussPåEr... :)

2008-10-13
Helgen var la sådär. Först agility på lördags middan. Gick sådär. Bella var inte riktigt på humör om man säger så^^.. 
Sen stallet gick ju bra. Men på kvällen ringer Emma och säger att han har koliksyndrom.. Ja va kul, fick ut o gå med han i 30min. 
I söndags gick väl allt bra. 
Men idag, först moppetur i SPÖregn !! :( Sibylla ,dans som gick väl bra. 
Sen stallet och Pepsis ben är svullet:( Halt osv. Ja grattis Linnea !! 
Hoppas nu bara att jag kan vara med på söndag på Kmet.. 

Nu ska jag sova Natti!

Jag vill ha dig nära, nära för att kunna andas. Du är i mina drömmar varje natt men ändå når jag dig inte riktigt ända fram. Om du bara kunde läsa detta och förstå hur fiin jag tkr du är, du skulle förstå. Men varför, varför är det bara jag som är feg? Aldrig har jag känt såhär för en kille förut MEN ändå är jag så feg. Så fort jag blundar så ser jag dig, du finns där hela tiden, jag letar efter dig hela tiden, och ifall jag inte ser dig blir jag bara besviken. 
Ditt leende gör mig knäsvag, det är bara du som finns där, men ändå är jag så himla feg. jag vill bort med dig, lära känna dig. Snälla hjälp mig. Om du ändå kunde läsa dethär.

2008-10-10
HÖHÖ.. 
Meningslöst!

2008-10-09
Dagen i dag började med engelska, men varade inte så länge eftersom de var kör.:P 
Sen käkade jag frukost=), sen hade vi matte. Efter det språk, läxförhör som skit skit "/"/
Lunch sen, rätt go mat. Efter de var de idrott, det var as tråkigt eftersom det är alla tar allt så seriöst. 
Sen hade vi svenska. Det var la sådär skojj.. 

Sen åkte jag till stallet. Sara red, det gick la bra.. 
Sen var jag ute o promenerade med vovven =)  Nu snackar jag med fanny, ska snart äta. 
Sen ska jag sova. /L

2008-10-08
Höhö tillbaka igen.. Faktiskt ingen rolig vecka eller på ett sätt.. typ, hur ska jag förklara? Ehh jag vet faktiskt inte.. Sak samma.. 

I måndags vare skola och de var tråk som vanligt.. Efter det var de dansträning i ca 45min/1h, det var skojj=) 
Sen direkt till stallet och skrittade barbacka på Pepsi, sen efter det så stress hem för att sedan åka till Skövde och titta på kusinen=) Sen kom jag hem vid kvart i elva. Skoj? Jaa då. 

Tisdag: Vaknade med huvudvärk, trötthet osv. Dagen gick faktiskt undan bra och helt plötsligt hade vi elevens val:O 
Efter de, hem åt inte så mkt, men tiden rann iväg och plötsligt satt jag på moppen på väg till stallet. Red ut med Emelie, våra rundor skapar alltid kaos och alltid gott skratt och det blir aldrig som man tänkt sig.. Haha x) Hem efter de, åt, kollade på tv. TRÖTT

Onsdag. Idag. Vaknade, var hur trött som helst. Det går faan inte att beskriva. !! Pallade mig upp, fixade mig iordning och sen så gick jag till skolan. Allt gick väl bra idag, antar jag^^ Trött som faan bara !! Nu hemma, ut o gå med vovven, sen plugga och sen träning ikväll.. Fortfarande TRÖTT 

När jag ser dig tar mitt hjärta ett extra skutt, jag blir glad i hela kroppen. Jag letar alltid efter dig för att få se dig. Jag får aldrig nog av dig. Du är så fiin och jag önskar att du kunde bli min. Ditt leende slår allt i hela världen och jag önskar att du satt hos mig nu och höll om mig, värma mig och lee ditt fina leende. Du gör mig glad=) <3

2008-10-05
Haha, pröva att åka moppe när de regnar, det är ialla fall inte kul. Och idag när de öste ner så ville jag inte ens åka moppe. Så därför stod jag över att åka o kolla på träningshoppningen i ridhuset. Istället låg jag hemma och kollade tv i soffan=)

Men sen fick man ju ändå åka till stallet, red pepp i ca 40 min. Småhoppade lite bara, eftersom hindrerna fortfarande var kvar:O 
Sen red jag inte så länge, kände mig yr o konstig:S

Sen kom jag hem, åt, tränade agility med Bella=) som inte alls ville idag..  Har jätte ont i magen oxå:( 
Nu blir de en dusch så jag tinar upp, för även om solen kommit fram så är de förbaskat kallt ute !!

Sen blir det bio=) 

Btw, har fått en kusin idag =) <3

2008-10-04
Ny dag, och denna dag började med att gå upp, äta frukost. Sen var de egentligen tänkt att jag skulle åka till stallet men så blev inte planen. Jag blev hemma ist och pluggade. Vid tjugo i tre begav jag och pappa hos till staden för att lyssna på elin när hon spelade. Det gick ju bra. Sen lyssnade vi på anders (min kusin.. ) Efter det åkte jag och mamma till stallet, där vi fixade pepsi inför natten=) 

Sen har jag pluggat lite till, och fixat med nya fotosidan. www.freewebs.com/neeaahspicture
Sen käka jag;) 

Nu ska jag fortsätta fixa sida, sen ska jag fixa film som jag håller på att ladda upp.. Efter det blir det nog bara slapp eller liknande.. / L

2008-10-03
Tyvärr har jag inte skrivit här på ett tag för det har varit om man säger såhär fullt upp.. Just nu håller jag på att göra en sida för alla mina bilder. Men egentligen vad är det för mening med datorn överhuvudtaget? 
Tänk egentligen hur mkt man kan göra när man inte hade datan, men datan är ju egentligen en räddning för att hålla kontakten. Egentligen inte så dyrt men ändå, tänk vad mer man skulle träffas på dagarna, och vad lite man skulle kunna hålla på med saker man verkligen älskar. 

Dagarna bara springer iväg, speciellt tiden på dagarna. Det är helg igen snart och denna vecka sprang bara bort. 
Nu ska jag försöka hålla denna igång igen, ifall jag lyckas bättre får vi väl se.. 

Jag är ialf sjuk idag, magvärk ngt frukstansvärt vad ont de kan göra... "/

Snart ska jag hjälpa Sara i stallet, sen blir det dusch och efter det pizza och mys i soffan.. 




Jag vill att det ska vara du och jag, jag är blyg likaså du .. Det blir inte lättare när världen bara försvinner när jag ser dej, hjärtat tar ett till skutt, det är som om du funnits där hela tiden utan att jag sett dig. Det är inte lätt när man försöker och försöker men aldrig får något slut på det hela. Jag vill, jag vill. Men på något sätt är det svårt, men du gör så jag fortsätter kämpa. Jag måste kämpa, för jag vill att de ska bli du o jag. Jag kan inte sluta se på dig, du är så fiin, tänk ifall man fortsätter kämpa och inte ge upp, kanske det finns något hopp eller har vi båda gett upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0