Bläbläblä



Haha, hade ingen bra rubrik till detta inlägg, så nu fick det heta som det fick.
Sjuk idag också, men nu mår jag lite bättre i alla fall, jag tror inte jag har någon feber och min kropp mår bättre, tummen upp för sånt! Så imorgon kommer dt nog bli skola för min del, mer tummen upp!



Nu ska jag lägga mig och kolla på Oth. Måste säga att jag har inte kommit speciellt långt med att kolla om, och det är bu på det! Eventuellt kan jag få tag i avsnitten som gick i USA i söndags eller måndags, alltså typ s 7 e 12 :)



Sen ska jag också kolla ikapp avsnitten på paradiset. Funfun!



Pettson fick nya skor igår också, men han betedde sig så konstigt, undra vad stackarn har varit med om nere i Varberg förra gången han blev skodd.. Ussh, jag tror inte ens jag vill veta.. Det kändes som om han var rädd hela tiden, och så har han aldrig varit, visst lite bråkig och så de sista för han är lat men aldrig så som han vart nu.
Han fick la säkert en "dänga" när han inte stod stil eller vaggade som han brukar göra, ussh på de!
Han har alltid varit ett ljus att sko, första gången han blev skodd när jag fått han då stod han och sov.

Ne ussh för sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0